logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
Ds. obsługi inwestorów
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a) wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne o specjalizacji marketing)
Kserokopia dyplomu
b) znajomość języka angielskiego
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania lub kserokopia innych dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) doświadczenie w obsłudze inwestorów lub prowadzeniu projektów inwestycyjnych
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
 
 
b) umiejętność przygotowania oferty inwestycyjnej
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
c) znajomość podstawowych zagadnień dot. promocji miasta(marketingu terytorialnego)
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
d)odpowiedzialność,
dyspozycyjność
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
e)umiejętność komunikacji interpersonalnej
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
f)umiejętność analitycznego myślenia
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
g)umiejętność
 pracy pod presją czasu
Zapisy w liście motywacyjnym, lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
h)bardzo dobra znajomość obsługi komputera(pakiet MS Office, Exel, Power Point, narzędzia internetowe)
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
i)znajomość innych języków obcych(preferowane :niemiecki, francuski)
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.      Opracowywanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych miasta, w szczególności folderów, informatorów, wydawnictw o charakterze gospodarczym.
2.      Przygotowywanie ofert inwestycyjnych miasta ukierunkowanych na inwestorów krajowych i zagranicznych.
3.       Aktywne poszukiwanie inwestorów(w tym profesjonalna obsługa inwestorów, organizacja spotkań z inwestorami).
4.       Pomoc w załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego,
5.      Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi inwestorami, prowadzenie rozmów informacyjno-sondażowych, mailing ofert inwestycyjnych oraz bezpośrednia obsługa inwestorów.
6.      Koordynacja prac zespołu do spraw poszerzania oferty inwestycyjnej, ścisła współpraca z wyznaczonymi pracownikami wszystkich wydziałów uczestniczących w procesie inwestycyjnym.
7.      Nawiązywanie współpracy z właścicielami prywatnymi i publicznymi w celu podejmowania wspólnych działań promocyjnych dotyczących nieruchomości mogących stanowić bazę do inwestycji prorozwojowych.
8.      Wykonywanie innych zadań dotyczących promocji gospodarczej miasta.
9.      Przygotowywanie i opracowywanie tekstów, w szczególności o charakterze gospodarczym do wydawnictw miejskich i prezentacji zamieszczanych w prasie lokalnej, krajowej i zagranicznej
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w terminie do dnia
10 lipca 2008 r.
           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Nazwa dokumentu: stanowisko ds. obsugi inwestorów
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2008-06-26 08:55:44
Data udostępnienia informacji: 2008-06-26 08:55:44
Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-26 08:57:50

Wersja do wydruku...

corner   corner