URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY
Stanowisko ds. wstępnego rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie : średnie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
|
b) staż pracy:
|
Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c)umiejętności:
· znajomość procedur administracyjnych, w tym Kpa
· obsługa komputera -znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
· umiejętność formułowania pism urzędowych
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) wykształcenie: wyższe
|
Kserokopia dyplomu
|
b) staż pracy: mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w organach emerytalnych, w jednostkach pomocy społecznej, urzędzie pracy itp. na stanowiskach wymagających stosowania przepisów dotyczących praw do świadczeń
|
Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
c) cechy osobowe i predyspozycje:
dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia
|
Zapisy w liści motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
b) Przestrzeganie Regulaminu pracy oraz Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola,
c) Kompletowanie i przygotowywanie akt do przekazywania do archiwum zakładowego zgodnie
z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami – kancelaryjną i archiwizacyjną,
d) Wstępne rozpatrywanie wniosków o świadczenia socjalne,
e) Ustalanie uprawnień do świadczeń,
f) Przygotowywanie projektów pism urzędowych i decyzji administracyjnych w sprawach
dotyczących świadczeń socjalnych,
g) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
d) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń w terminie do dnia 19 czerwca 2008 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.