Zarządzenie NR OR.I– 0152-183/08
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 23 stycznia 2008 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia Instrukcji kasowej w Urzędzie Miasta Opola
Na podstawie art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002 r. Dz.U. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) – postanawiam, co następuje:
§ 1
W Instrukcji kasowej Urzędu Miasta Opola stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr OR.I-0152-70/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 26 sierpnia 2005 r. wprowadzam następujące zmiany:
w § 6 w ust. 8 lit. a, b otrzymują następujące brzmienie:
a) w Urzędzie Miasta Opola występują następujące rodzaje raportów kasowych:
- Dochody podatkowe
- Pozostałe dochody
- Wydatki
- Pogotowie Wydatków Budżetowych
- Opłata skarbowa
- Dochody Skarbu Państwa (zasiłki lata ubiegłe)
- Dochody Budżetu Państwa
- Czynsze
- Depozyt
- Pogotowie depozytowe
- Gminny Fundusz Ochrony Środowiska
- Powiatowy Fundusz Gospodarki Zasobami Geodezyjnymi i Kartograficznymi
- Środki PFRON
- Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
b) raporty kasowe sporządza się w następujących terminach:
- raporty kasowe : „Dochodów podatkowych”, „Pozostałych dochodów”, „Opłaty skarbowej” codziennie
- raporty kasowe : „Wydatki”, „Pogotowie Wydatków Budżetowych”, „Czynszów” raz w tygodniu
- każdy inny rodzaj raportów kasowych musi być sporządzany na koniec miesiąca
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Finansowo-Księgowemu oraz
pozostałym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Prezydent Miasta
Ryszard Zembaczyński