|
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Obrońców Pokoju w Opolu
Informacje o jednostkce:
wicedyrektor ds. dydaktyczno – organizacyjnych mgr Hanna Podolak
wicedyrektor ds. opiekuńczo – wychowawczych mgr Danuta Woch
kierownik świetlicy mgr Anna Poluszyńska-Róża
kierownik adm. – gosp. Jerzy Trembałowicz
Majątek:
- środki trwałe: 325.547 PLN
- wyposażenie: 40067 PLN
- zbiory biblioteczne: 17133 PLN
Razem 398526 PLN
Budżet:
- subwencja oświatowa: 2180900 PLN
- środki budżetowe: 473700 PLN
Wykaz regulaminów:
-
Regulamin pracy – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat, kadry, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin wynagradzania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, kadry, sekretariat
-
Regulamin premiowania pracowników niebędących nauczycielami – dostępny: dyrektor, księgowość, sekretariat
-
Regulamin przyznawania nagród ze specjalnego funduszu nagród dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat. pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin przyznawania nagród za szczególne osiągnięcia w pracy pracowników administracji i obsługi – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat.
-
Regulamin dodatku motywacyjnego dla nauczycieli – dostępny: dyrektor, kadry, sekretariat, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Rady Pedagogicznej – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Funduszu Pomocy Zdrowotnej dla nauczycieli, emerytów i rencistów – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin kontroli wewnętrznej – dostępny: dyrektor, sekretariat.
-
Regulamin pracy Komisji Przetargowej – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin Ucznia – dostępny: dyrektor, sekretariat, pedagog, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin wychowawcy klasowego – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski, biblioteka.
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin przyznawania tytułu sportowca roku – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin dyżurów nauczycielskich – dostępny: dyrektor, pokój nauczycielski.
-
Regulamin dyżurów w szatni pracowników obsługi – dostępny: dyrektor, sekretariat.
-
Regulamin zachowania się uczniów na przerwach dostępny: dyrektor
-
Regulamin MKZP – dostępny: księgowość
-
Regulamin Rady Szkoły – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin Rady Rodziców – dostępny: dyrektor.
-
Regulamin konkursów przedmiotowych i artystycznych – dostępny: pokój wicedyrektorów.
-
Regulamin organizacyjny – dostępny: dyrektor, sekretariat.
-
Instrukcja w sprawie danych osobowych - dostępny: dyrektor, sekretariat, pokój nauczycielski.
Rejestry, ewidencja, archiwa:
Rejestry:
-
wydawanych legitymacji szkolnych,
-
wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych,
-
wydawanych legitymacji ubezpieczeniowych pracowników i członków rodzin,
-
uchwał Rady Pedagogicznej,
-
zarządzeń Dyrektora Szkoły,
-
korespondencyjny
Ewidencja:
-
pieczątek szkolnych,
-
księgi inwentarzowe,
-
wydawanych świadectw szkolnych,
-
obecności pracowników,
-
delegacji służbowych,
-
zwolnień lekarskich – druków l-4
-
wyjść służbowych i prywatnych pracowników szkoły,
-
wyjść uczniów,
-
druków ścisłego zarachowania,
-
rejestr wypadków uczniów
-
księga uczniów
-
księga ewidencji uczniów z rejonu
-
ewidencja księgowa dokumentów szkoły
-
ewidencja księgowa członków kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Archiwa:
W 2001 zarchiwizowano:
-
arkusze ocen uczniów
-
dział pedagog. – kancelaria B 50, B 25
-
dział księgowości – kartoteki wynagrodzeń
-
listy płac
-
dział pedagogiki – kancelaria B
-
dzienniki lekcyjne
-
dział pedag. B
-
dział księgowości B 25
-
nośniki danych na dyskietkach i płytach CD,
W 2002 zarchiwizowano:
Dokumentacja przechowywana w archiwum:
-
karty wynagrodzeń nauczycieli, obsługi i administracji,
-
listy płac
-
kartoteki żywieniowe,
-
raporty kasowe,
-
chorobowe i opieki ZUS,
-
dowody wpłaty i wypłaty KP, KW
-
akta osobowe,
-
listy obecności,
-
dzienniki zajęć
-
dowody księgowe,
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
ZUS, DRA, RCA, RSA
Zamówienia publiczne:
Zamówienie na druki szkolne:
-
świadectwa szkole,
-
dzienniki pozalekcyjne
-
dziennik pedagoga szkolnego,
-
legitymacje szkolne,
-
karty zgłoszenia do świetlicy,
Kontrole:
Termin kontroli |
Instytucja kontrolująca |
Cel kontroli |
28.08.2003 |
Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna |
Kontrola przygotowania rozpoczęcia roku szkolnego |
08.01.2004 |
Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna |
Rekontrola stanu sanitarnego szkoły |
10.02.2005. |
Miejska Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna |
Kontrola obiektu pod kątem sanitarnym |
08.03.2005 - 11.03.2005 |
Kuratorium Oświaty w Opolu |
Zewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły |
Przyjmowanie i załatwianie spraw:
-
miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat
-
w jakich dniach i godzinach: 7.30 – 15.30
-
w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: w zależności od rodzaju sprawy na bieżąco w odpowiedniej komórce organizacyjnej szkoły
-
jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce: system bezdziennikowy oparty na Jednolitym rzeczowym wykazie akt
-
w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne: w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej: odręcznej i korespondencyjnej
-
w jakiej kolejności załatwiane są sprawy: na bieżąco wg stopnia ważności.
Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu | Podmiot udostępniający: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 21 w Opolu | Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor szkoły: Krystyna Płaskoń | Osoba, która odpowiada za treść: | Dyrektor szkoły: Krystyna Płaskoń | Osoba, która wprowadzała dane: | Alina Pawlicka-Mamczura | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-27 11:42:24 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-27 11:42:24 | Data ostatniej aktualizacji: | 2005-03-16 14:43:45 |
Wersja do wydruku...
|