logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY 
ds. rozliczeń finansowych 3 - kasjer 5
w Wydziale Finansowo - Księgowym
 
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
3)wykształcenie
           średnie ekonomiczne
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
b) staż pracy min. 5 lat
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
d) kurs kasjera
Zaświadczenie potwierdzające spełnianie wymagania niezbędnego
 
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) wskazane wykształcenie wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość
Kserokopia dyplomu lub świadectwa
b) umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych (Word,Exel), znajomość obsługi programów bankowych
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
c) samodzielność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, rzetelność, komunikatywność, dobry kontakt z ludźmi, umiejętność analitycznego myślenia, zdyscyplinowanie, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność
 
 
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
d) znajomość przepisów prawa w zakresie ustawy o rachunkowości   i finansach publicznych
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.     Sprawdzanie pod względem rachunkowym i formalnym wszystkich faktur, rachunków, delegacji, rozliczeń zaliczek, list dodatków mieszkaniowych, ryczałtów samochodowych wpływających         z wydziałów.
2.     Kompletowanie dokumentów, sprawdzanie klasyfikacji budżetowej, przygotowywanie do realizacji (przelewy-gotówka).
3.              Sporządzanie przelewów i zestawień do realizacji.
4.             Prowadzenie rejestru zaliczek stałych i okresowych pobieranych przez pracowników Urzędu.
5.              Prowadzenie rejestru faktur i rachunków.
6.      Odbieranie z Banków wyciągów bankowych.
7.      Dostarczanie do banków prowadzących rachunki pomocnicze przelewów w formie tradycyjnej.
8.     Dokonywanie wypłat gotówkowych na podstawie otrzymanych sprawdzonych i zatwierdzonych dokumentów (rachunki, faktury, listy wypłat, polecenia wypłaty, wnioski o zaliczkę)
9.      Przyjmowanie wpłat
10. Odprowadzanie i pobieranie gotówki z banku
11. Codzienne sprawdzanie sald
12. Sporządzanie na bieżąco raportów kasowych
13. Właściwe zabezpieczenie walorów pieniężnych w czasie wykonywania czynności kasowych, jak    
i po godzinach kasowych
14. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zgodnie z rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną i archiwalną
15. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami
16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika
 
 
 
4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczeń finansowych - kasjer w terminie   do dnia 30 listopada 2007 r.           
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
           
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
           

Nazwa dokumentu: stanowisko ds. rozliczeń finansowych 3 - kasjer 5
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-11-16 12:03:38
Data udostępnienia informacji: 2007-11-16 12:03:38
Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-16 12:18:55

Wersja do wydruku...

corner   corner