URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Pracownik Biura Spraw Międzynarodowych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) wykształcenie
wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu
|
b) biegła znajomość języka niemieckiego
|
Dokument potwierdzający
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) Umiejętność organizacji spotkań grup zagranicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
b) Umiejętność przygotowania programów pobytu grup zagranicznych w Polsce
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
c) Umiejętność biegłego tłumaczenia symultanicznego i konsekutywnego
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
d)Samodzielność i dyspozycyjność. Dokładność i systematyczność. Zdolność analitycznego myślenia. Zdolności organizacyjne
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
e) umiejętność komunikacji interpersonalnej
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
f) umiejętność obsługi komputera, pakiet office
|
Zapis w liście motywacyjnym/CV
|
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· Zaznajomienie się z mającymi zastosowanie przepisami prawa i regulaminami oraz stałe śledzenie ich zmian,
· Aktywne uczestnictwo w szkoleniach,
· Prowadzenie księgi kancelaryjnej,
· Opracowywanie i realizacja rocznych planów pracy,
· Opracowywanie sprawozdań rocznych z wykonanej pracy,
· Realizacja obowiązujących umów międzynarodowych,
· Składanie wniosków dotyczących usprawnienia organizacji stanowiska pracy,
· Rejestrowanie i kompletowanie akt zgodnie z rzeczowym ich wykazem oraz instrukcją kancelaryjną,
· Prowadzenie zbioru wycinków prasowych o realizowanej współpracy i prowadzenie kroniki w tym zakresie,
· Przekład pism z języka niemieckiego na polski i odwrotnie,
· Tłumaczenie ustne rozmów podczas wizyt delegacji zagranicznych oraz obcojęzycznych interesantów Urzędu Miasta,
· Podejmowanie działań związanych z realizacją zawartych umów międzynarodowych,
· Opracowywanie programów pobytu delegacji zagranicznych,
· Przygotowywanie organizacyjne wyjazdów zagranicznych pracowników Urzędu Miasta,
· Sporządzanie protokołów i sprawozdań z pobytu delegacji zagranicznych,
· Inicjowanie nowych form współpracy międzynarodowej,
· Zaznajomienie się z programami agend ONZ, w tym UNESCO, ILO oraz UNIDO,
· Współpraca z innymi wydziałami Urzędu w zakresie zleconym przez zwierzchnika,
· Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
3. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Pracownika Biura Spraw Międzynarodowych w terminie do dnia 4 lipca 2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.