Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
-
Informacja o jednostce:
-
adres: ul. Walerego Wróblewskiego 7 45-760 Opole
-
nr telefonu: 077/ 4744080
-
fax: 077 / 4744080
-
e-mail psp-10@poczta.onet.pl
-
adres strony www.szkoly.opole.mtl.pl/psp10.html
-
dyrektor mgr Bożena Gujda
-
wicedyrektor społeczny mgr Irena Mendel
-
główny księgowy Joanna Prekun
-
inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:
-
kierownik gospodarczy mgr Jarosław Kluz
-
sekretarz szkoły Mariola Maczurek
-
podmiot udostępniający dane; nazwa szkoły Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu
-
odpowiedzialny za treśc: nazwisko dyrektora jednostki: Bożena Gujda
Majątek ( najważniejsze składniki i kwoty):
Lp. |
Nazwa |
Grupa |
Wartość brutto |
1. |
Budynek szkolny
Budynek szkolny
Sala gimnastyczna
Ogrodzenie |
Grupa 1 |
639.328
37.537
187.534
28.722 |
2. |
Środki trwałe - Maszyny i urządzenia |
Grupa4 |
26.449,00 |
3. |
Wartości niematerialne i prawne - programy komputerowe |
Konto 020 |
9.689,00 |
Razem wartość brutto: 929.259,00
Wartość netto majątku trwałego wynosi - 30.605,00
Umorzenie środków trwałych ogółem wynosi - 898.654,00
Przedmioty o charakterze wyposażeniowym - 94.520,00
oraz zbiory biblioteczne - 11.475,00
Budżet na 2004 rok. (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący)
Dochody i wydatki:
I Dochody:
Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatki rzeczowe wynoszą ogółem:
dział 80101 - 867.400,00
dział 85401 - 44.600,00
Razem: 912.000,00
II Wydatki:
Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz na wydatki rzeczowe wynoszą:
dział 80101 - 867.400,00 w/g poszczególnych § wynoszą:
3020 - 900
4010 -545.200
4040 - 43.900
4110 -105.300
4120 - 14.300
4210 - 22.000
4240 - 3.000
4260 - 70.500
4270 - 14.000
4300 - 14.400
4410 - 500
4430 - 1.000
4440 - 32.400
dział 85401 - 44.600,00 w/g poszczególnych § wynoszą:
3020 - 100
4010 - 30.400
4040 - 2.000
4110 - 5.800
4120 - 800
4210 - 1.100
4240 - 600
4260 - 1.800
4440 - 2.000
Wykaz regulaminów (wymienić nazwy wszystkich regulaminów i instrukcji obowiązujących w jednostce oraz podać miejsce ich udostępniania)
-
Regulamin pracy
-
Regulamin wynagradzania
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w PSP-10 w Opolu
-
Regulamin kontroli wewnętrznej
-
Regulamin Rady Pedagogicznej
-
Regulamin Rady Rodziców
-
Regulamin nauczyciela dyżurującego
-
Regulamin sali gimnastycznej
-
Regulamin świetlicy szkolnej
-
Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego dla nauczycieli PSP-10 w Opolu
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego PSP-10 w Opolu
-
Instrukcja porządkowa
-
Instrukcja kancelaryjna
-
Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów księgowych
-
Instrukcja inwentaryzacyjna
-
Zakładowy plan kont
Powyższe regulaminy znajdują się w się w sekretariacie szkoly
Rejestry, ewidencje, archiwa
-
Jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola – zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu dnia 9 marca 2001r.
-
Księga korespondencji
-
Rejestr wypadków
-
Rejestr druków ścisłego zarachowania
-
Rejestr wydanych legitymacji
-
Rejestr wydanych kart rowerowych.
Ewidencje:
-
Księga ewidencji dzieci
-
Księga uczniów
-
Ewidencja emerytów i rencistów
-
Ewidencja akt osobowych
-
Ewidencja wyposażenia i środków trwałych
-
Karty ewidencji czasu pracy
Archiwa
W archiwum PSP-10 w Opolu przechowywane są akta:
Oznaczenie kategorii archiwalnej akt jest zgodny z jednolitym wykazem.
Zamówienia publiczne
W chwili obecnej jednostka nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych.
Kontrole
Termin kontroli |
Instytucja kontrolująca |
Cel kontroli |
02.04.2001-27.04.2001 |
Urząd Miasta Opola
Referat Kontroli |
Prawidłowość wdrożenia regulaminów określających:
-
wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków,
-
sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowo i za godziny doraźnych zastępstw. |
22.06.2001 |
Kuratorium Oświaty w Opolu |
Przedstawienie RP.RR SU wyników mierzenia jakości pracy szkoły |
24.10.2001 |
Urząd Miasta Opola |
Kontrola przestrzegania przepisów i zasad bhp i p.poż. |
23.01.2002 |
Wydział Oświaty w Opolu |
Ocena realizacji obowiązków dyrektora w zakresie gospodarowania majatkiem szkoły oraz sprawowania zarządu powierzonej nieruchomości. |
18.04.2002 |
Kuratorium Oświaty w Opolu |
Przegląd dokumentacji pod katem oceny pracy zawodowej dyrektora |
06.11.2002 |
Urząd Miasta Opola
Wydział Administracyjno-Gospodarczy |
Przegląd sprzętu sportowego w sali gimnastycznej i boisku szkolnym |
10.02.2003 |
Urząd Miasta Opola |
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych,
po przerwie w działalności oświatowej. |
21.05.2003 |
Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu |
Kontrola bieżącego stanu sanitarnego |
26.08.2003 |
Urząd Miasta Opola |
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej. |
23.09.2003 |
Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu |
Kontrola bieżącego stanu sanitarnego |
16.02.2004 |
Urząd Miasta Opola |
Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej. |
29-11-2003 |
Jan Świerczyński - mistrz kominiarski |
Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych. |
04-09-2003 |
PHT SUPON |
Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego. |
19-08-2003 |
Zakład Gazowniczy |
Protokół z próby wytrzymałości i szczelności gazociągu. |
19-08-2003 |
Zakład Gazowniczy |
Protokół z próby szczelności instalacji gazowej |
17-03-2003 |
Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych |
Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej. |
03-12-2002 |
Jan Świerczyński - mistrz kominiarski |
Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych. |
18-11-2002 |
Mirosław Bulik-inspektor nadzoru |
Protokół z z pomiaru oraz badania oporności izolacji przewodów elektrycznych. |
18-11-2002 |
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego-Jan Gąsior |
Protokół z badania i pomiarów instalacji ochrony przeciwpożarowej urządzeń elektrycznych. |
06-11-2002 |
Urząd Miasta Opola |
Protokół z przeglądu sprzętu sportowego w sali gimnastycznej i boisku szkolnym. |
09-09-2002 |
PHT SUPON |
Pomiar ciśnienia wody w hydrantach p.poż. |
04-09-2002 |
PHT SUPON |
Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego. |
26-02-2002 |
Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych |
Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej. |
30-12-2001 |
Kontrola wewnętrzna PSP 10 |
Protokół okresowego przeglądu technicznego |
11-12-2001 |
Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych |
Przegląd i konserwacja urządzeń gazowych. |
03-12-2001 |
Jan Świerczyński - mistrz kominiarski |
Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych. |
04-09-2001 |
PHT SUPON |
Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego. |
07-03-2001 |
PHT SUPON |
Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego. |
26-02-2001 |
Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych |
Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej. |
12-01-2001 |
Urząd Miasta Opola |
Protokół przeglądu technicznego Sali gimnastycznej. |
04-12-2000 |
Jan Świerczyński - mistrz kominiarski |
Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych. |
11-09-2000 |
PHT SUPON |
Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego. |
16-08-2000 |
Urząd Miasta Opola |
Protokół z okresowej 5 letniej kontroli obiektu |
31-05-2000 |
Instalatorstwo Elektryczne-Józef Kisielewski |
Protokół badania i pomiarów instalacji ochrony p[przeciwpożarowej. |
28-02-2000 |
Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych |
Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej. |
06-01-2000 |
Kontrola wewnętrzna PSP nr 10 |
Protokół z kontroli sanitarnej szkoły. |
Protokoły kontroli znajdują się w sekretariacie szkoły oraz protokoły techniczne u kierownika gospodarczego.
Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sekretariat przyjmuje korespondencję, umieszcza pieczątkę wpływu i rejestruje w księdze korespondencji.
Sekretarz szkoły przekazuje dyrektorowi do wglądu całą otrzymaną korespondencję.
Dyrektor obok pieczątki wpływu umieszcza dyspozycję co do osoby, terminu i sposobu załatwienia sprawy.
Sprawy mogą być załatwione w formie ustnej lub pisemnej.
W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 10 w Opolu obowiązuje system kancelaryjny jednodziennikowy i mieszany. Wszystkie pisma wpływające rejestrowane są z lewej strony, a pisma wysyłane z prawej dziennika korespondencyjnego.
Z każdym symbolem klasyfikacyjnym związany jest zwięzły opis klasyfikacyjny /hasło/. Symbole klasyfikacyjne podzielone na IV rzędy ważności uzależnione, podporządkowane są hierarchicznie według zasady, symbol klasyfikacyjny /hasło/. Klasy końcowe odpowiadają rzeczowym teczkom aktowym.
-
Budowa wykazu akt jest niezależna od struktury organizacyjnej, wskutek tego akta jednorodne tematycznie pochodzące z różnych komórek organizacyjnych, będą posiadały to samo hasło kwalifikacyjne i symbol liczbowy hasła.
-
materiały archiwalne,
-
dokumentacje niearchiwalną.
-
Zgodnie z K.p.a sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku
załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.
2. Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:
-
odręczną
-
korespondencyjną
-
inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)
Przy pisemnym załatwianiu sprawy przestrzegane są następujące zasady:
-
każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem,
-
w odpowiedziach podaje się datę i znak sprawy, której odpowiedź dotyczy,
-
adresy należy pisać w pierwszym przypadku,
-
tytuł służbowy oraz imię i nazwisko podpisującego się umieszczamy z prawej strony pod treścią pisma.
W zależności od potrzeb pismo może zawierać dodatkowe elementy:
-
pod treścią z lewej strony – liczbę przesyłanych załączników,
-
gdy treść pisma ma być podana do wiadomości innym zainteresowanym umieszcza się z lewej strony pod treścią zwrot: