logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10

  1. Informacja o jednostce:

    • nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu

    • adres: ul. Walerego Wróblewskiego 7 45-760 Opole

    • nr telefonu: 077/ 4744080

    • fax: 077 / 4744080

    • e-mail psp-10@poczta.onet.pl

    • adres strony www.szkoly.opole.mtl.pl/psp10.html

    • dyrektor mgr Bożena Gujda

    • wicedyrektor społeczny mgr Irena Mendel

    • główny księgowy Joanna Prekun

    • inne stanowiska kierownicze wraz z nazwiskami osób zajmujących je:

      1. kierownik gospodarczy mgr Jarosław Kluz

      2. sekretarz szkoły Mariola Maczurek

    • podmiot udostępniający dane; nazwa szkoły Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Opolu

    • odpowiedzialny za treśc: nazwisko dyrektora jednostki: Bożena Gujda


 Majątek ( najważniejsze składniki i kwoty):


Lp.

Nazwa

Grupa

Wartość brutto

1.

Budynek szkolny

Budynek szkolny

Sala gimnastyczna

Ogrodzenie

Grupa 1

639.328

37.537

187.534

28.722

2.

Środki trwałe - Maszyny i urządzenia

Grupa4

26.449,00

3.

Wartości niematerialne i prawne - programy komputerowe

Konto 020

9.689,00


Razem wartość brutto: 929.259,00


Wartość netto majątku trwałego wynosi - 30.605,00

Umorzenie środków trwałych ogółem wynosi - 898.654,00

Przedmioty o charakterze wyposażeniowym - 94.520,00

oraz zbiory biblioteczne - 11.475,00


 Budżet na 2004 rok. (najważniejsze składniki i kwoty na rok bieżący)


Dochody i wydatki:

I Dochody:

Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz wydatki rzeczowe wynoszą ogółem:

dział 80101 - 867.400,00

dział 85401 - 44.600,00

Razem: 912.000,00


II Wydatki:

Plan na wynagrodzenia i pochodne oraz na wydatki rzeczowe wynoszą:

dział 80101 - 867.400,00 w/g poszczególnych § wynoszą:

3020 - 900

4010 -545.200

4040 - 43.900

4110 -105.300

4120 - 14.300

4210 - 22.000

4240 - 3.000

4260 - 70.500

4270 - 14.000

4300 - 14.400

4410 - 500

4430 - 1.000

4440 - 32.400


dział 85401 - 44.600,00 w/g poszczególnych § wynoszą:

3020 - 100

4010 - 30.400

4040 - 2.000

4110 - 5.800

4120 - 800

4210 - 1.100

4240 - 600

4260 - 1.800

4440 - 2.000


 Wykaz regulaminów (wymienić nazwy wszystkich regulaminów i instrukcji obowiązujących w jednostce oraz podać miejsce ich udostępniania)

      1. Regulamin pracy

      2. Regulamin wynagradzania

      3. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w PSP-10 w Opolu

      4. Regulamin kontroli wewnętrznej

      5. Regulamin Rady Pedagogicznej

      6. Regulamin Rady Rodziców

      7. Regulamin nauczyciela dyżurującego

      8. Regulamin sali gimnastycznej

      9. Regulamin świetlicy szkolnej

      10. Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego dla nauczycieli PSP-10 w Opolu

      11. Regulamin Samorządu Uczniowskiego PSP-10 w Opolu

      12. Instrukcja porządkowa

      13. Instrukcja kancelaryjna

      14. Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów księgowych

      15. Instrukcja inwentaryzacyjna

      16. Zakładowy plan kont

Powyższe regulaminy znajdują się w się w sekretariacie szkoly

Rejestry, ewidencje, archiwa

      1. Jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola – zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu dnia 9 marca 2001r.

      2. Księga korespondencji

      3. Rejestr wypadków

      4. Rejestr druków ścisłego zarachowania

      5. Rejestr wydanych legitymacji

      6. Rejestr wydanych kart rowerowych.


Ewidencje:

  1. Księga ewidencji dzieci

  2. Księga uczniów

  3. Ewidencja emerytów i rencistów

  4. Ewidencja akt osobowych

  5. Ewidencja wyposażenia i środków trwałych

  6. Karty ewidencji czasu pracy


Archiwa

W archiwum PSP-10 w Opolu przechowywane są akta:

          1. kategorii A

          2. kategorii B

Oznaczenie kategorii archiwalnej akt jest zgodny z jednolitym wykazem.

Zamówienia publiczne

W chwili obecnej jednostka nie prowadzi postępowania o zamówieniach publicznych.

Kontrole


Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

02.04.2001-27.04.2001

Urząd Miasta Opola

Referat Kontroli

Prawidłowość wdrożenia regulaminów określających:

  • wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków,

  • sposób obliczania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowo i za godziny doraźnych zastępstw.

22.06.2001

Kuratorium Oświaty w Opolu

Przedstawienie RP.RR SU wyników mierzenia jakości pracy szkoły

24.10.2001

Urząd Miasta Opola

Kontrola przestrzegania przepisów i zasad bhp i p.poż.

23.01.2002

Wydział Oświaty w Opolu

Ocena realizacji obowiązków dyrektora w zakresie gospodarowania majatkiem szkoły oraz sprawowania zarządu powierzonej nieruchomości.

18.04.2002

Kuratorium Oświaty w Opolu

Przegląd dokumentacji pod katem oceny pracy zawodowej dyrektora

06.11.2002

Urząd Miasta Opola

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Przegląd sprzętu sportowego w sali gimnastycznej i boisku szkolnym

10.02.2003

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych,

po przerwie w działalności oświatowej.

21.05.2003

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

26.08.2003

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

23.09.2003

Powiatowa Stacja Sanitaro-Epidemiologiczna w Opolu

Kontrola bieżącego stanu sanitarnego

16.02.2004

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania obiektów szkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

29-11-2003

Jan Świerczyński - mistrz kominiarski

Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych.

04-09-2003

PHT SUPON

Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego.

19-08-2003

Zakład Gazowniczy

Protokół z próby wytrzymałości i szczelności gazociągu.

19-08-2003

Zakład Gazowniczy

Protokół z próby szczelności instalacji gazowej

17-03-2003

Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych

Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej.

03-12-2002

Jan Świerczyński - mistrz kominiarski

Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych.

18-11-2002

Mirosław Bulik-inspektor nadzoru

Protokół z z pomiaru oraz badania oporności izolacji przewodów elektrycznych.

18-11-2002

Zakład Instalatorstwa Elektrycznego-Jan Gąsior

Protokół z badania i pomiarów instalacji ochrony przeciwpożarowej urządzeń elektrycznych.

06-11-2002

Urząd Miasta Opola

Protokół z przeglądu sprzętu sportowego w sali gimnastycznej i boisku szkolnym.

09-09-2002

PHT SUPON

Pomiar ciśnienia wody w hydrantach p.poż.

04-09-2002

PHT SUPON

Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego.

26-02-2002

Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych

Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej.

30-12-2001

Kontrola wewnętrzna PSP 10

Protokół okresowego przeglądu technicznego

11-12-2001

Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych

Przegląd i konserwacja urządzeń gazowych.

03-12-2001

Jan Świerczyński - mistrz kominiarski

Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych.

04-09-2001

PHT SUPON

Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego.

07-03-2001

PHT SUPON

Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego.

26-02-2001

Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych

Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej.

12-01-2001

Urząd Miasta Opola

Protokół przeglądu technicznego Sali gimnastycznej.

04-12-2000

Jan Świerczyński - mistrz kominiarski

Protokół z okresowej kontroli przewodów kominowych.

11-09-2000

PHT SUPON

Protokół z okresowego przeglądu technicznego sprzętu przeciwpożarowego.

16-08-2000

Urząd Miasta Opola

Protokół z okresowej 5 letniej kontroli obiektu

31-05-2000

Instalatorstwo Elektryczne-Józef Kisielewski

Protokół badania i pomiarów instalacji ochrony p[przeciwpożarowej.

28-02-2000

Paweł Płonka-specjalista w zakresie instalacji gazowych

Protokół z wykonania sprawdzenia szczelności instalacji gazowej.

06-01-2000

Kontrola wewnętrzna PSP nr 10

Protokół z kontroli sanitarnej szkoły.

Protokoły kontroli znajdują się w sekretariacie szkoły oraz protokoły techniczne u kierownika gospodarczego.


Przyjmowanie i załatwianie spraw

    • miejsce przyjmowania interesantów: sekretariat szkoły


    • interesantów jakich dniach i godzinach od poniedziałku do piątku 7.15 -15.15


    • w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw

Sekretariat przyjmuje korespondencję, umieszcza pieczątkę wpływu i rejestruje w księdze korespondencji.

Sekretarz szkoły przekazuje dyrektorowi do wglądu całą otrzymaną korespondencję.

Dyrektor obok pieczątki wpływu umieszcza dyspozycję co do osoby, terminu i sposobu załatwienia sprawy.

Sprawy mogą być załatwione w formie ustnej lub pisemnej.


  • jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce

W Publicznej Szkole Podstawowej Nr 10 w Opolu obowiązuje system kancelaryjny jednodziennikowy i mieszany. Wszystkie pisma wpływające rejestrowane są z lewej strony, a pisma wysyłane z prawej dziennika korespondencyjnego.

  • W systemie kancelaryjnym dokonuje się tylko jeden raz rejestracji spraw
    w spisach dołączonych do teczek aktowych na podstawie pierwszego otrzymanego pisma lub sporządzonego w komórce organizacyjnej. Każde kolejne pismo w sprawie raz zarejestrowane otrzymuje ten sam znak sprawy.

  • Jednolity wykaz akt jest to rzeczowy podział akt powstający w toku działalności, zawierający archiwalną klasyfikację akt.

  • Jednolity wykaz akt jest oparty na systemie kwalifikacji dziesiętnej.

Z każdym symbolem klasyfikacyjnym związany jest zwięzły opis klasyfikacyjny /hasło/. Symbole klasyfikacyjne podzielone na IV rzędy ważności uzależnione, podporządkowane są hierarchicznie według zasady, symbol klasyfikacyjny /hasło/. Klasy końcowe odpowiadają rzeczowym teczkom aktowym.

  • Budowa wykazu akt jest niezależna od struktury organizacyjnej, wskutek tego akta jednorodne tematycznie pochodzące z różnych komórek organizacyjnych, będą posiadały to samo hasło kwalifikacyjne i symbol liczbowy hasła.

  • Akta wytworzone i gromadzone w komórkach organizacyjnych ze względu na wartość archiwalną dzielą się na dwie kategorie :

  1. materiały archiwalne,

  2. dokumentacje niearchiwalną.


    • w jaki sposób są załatwiane sprawy pisemne np. w formie odręcznej (skrócona), korespondencyjnej,

  1. Zgodnie z K.p.a sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku

załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

2. Przy pisemnym załatwieniu sprawy stosuje się następujące formy:

  1. odręczną

  2. korespondencyjną

  3. inną ( np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem, na formularzu itd.)

Przy pisemnym załatwianiu sprawy przestrzegane są następujące zasady:

  • każdą sprawę załatwia się odrębnym pismem,

  • w odpowiedziach podaje się datę i znak sprawy, której odpowiedź dotyczy,

  • adresy należy pisać w pierwszym przypadku,

  • tytuł służbowy oraz imię i nazwisko podpisującego się umieszczamy z prawej strony pod treścią pisma.

W zależności od potrzeb pismo może zawierać dodatkowe elementy:

  • pod treścią z lewej strony – liczbę przesyłanych załączników,

  • gdy treść pisma ma być podana do wiadomości innym zainteresowanym umieszcza się z lewej strony pod treścią zwrot:

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 w Opolu imienia Henryka Sienkiewicza
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10 w Opolu imienia
Osoba, która wytworzyła informację: dyrektor mgr Bożena Gujda
Osoba, która odpowiada za treść: dyrektor mgr Bożena Gujda
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 10:54:17
Data ostatniej aktualizacji: 2004-04-08 14:50:16

Wersja do wydruku...

corner   corner