Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9
im. Jana Łangowskiego
w Opolu
Informacje o jednostce:
-
nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9
im. Jana Łangowskiego
-
adres: 45-834 Opole, ul. Cmentarna 7
-
numer telefonu: (0-77) 4574189
-
fax: (077) 4574189
-
e-mail: szkolanr9@neostrada.pl
-
adres strony www: www.psp9opole.edupage.org
-
dyrektor: mgr Teresa Budny
-
wicedyrektor: nie ma
-
główny księgowy: mgr Irena Małyszko
-
inne stanowiska kierownicze :nie ma
-
podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9
w Opolu
-
odpowiedzialny za treść: mgr Teresa Budny
Majątek:
- budynki i budowle Gr. I 2 651 068,47 zł
- boiska wyposażenie Gr. II 71 931,22 zł
- urządzenia techniczne Gr IV 14 356,52 zł
- oprogramowanie - 13 737,42 zł
- księgi inwentarzowe 013 - 46 838,03 zł
Budżet:
- § 3020 - 2.500
- § 4010 - 594.500
- § 4040 - 47.700
- § 4110 - 115.400
- § 4120 - 15.700
- § 4210 - 24.000
- § 4240 - 28.000
- § 4260 - 90.400
- § 4270 - 40.000
- § 4280 - 500
- § 4300 - 16.200
- 4350 - 1.000
- § 4440 - 34.500
Razem 1.010.400
Wykaz regulaminów:
-
Regulamin Pracy
-
Regulamin Wynagradzania dla pracowników nie będących nauczycielami zatrudnionych w PSP nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu
-
Regulamin Premiowania pracowników PSP nr 9 im. Jana Łangowskiego
w Opolu
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych PSP nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Zdrowotnego dla nauczycieli oraz nauczycieli emerytów i rencistów w PSP nr 9 w Opolu
-
Regulamin Zakładowego Funduszu Nagród ?13? w PSP nr 9
-
Regulamin organizacyjny Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu
-
Regulamin kontroli wewnętrznej w PSP nr 9
- Regulamin przyznawania nagród dyrektora szkoły dla nauczycieli
-
Regulamin przyznawania nagród dyrektora szkoły dla pracowników administracji i obsługi w PSP nr 9 w Opolu
-
Regulamin świetlicy
-
Regulamin sali gimnastycznej
-
Regulamin Samorządu Uczniowskiego
-
Regulamin nauczyciela dyżurnego
-
Instrukcja kancelaryjna
-
Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów. Klasyfikacja budżetowa. Plan kont
-
Instrukcja inwentaryzacyjna
-
Instrukcja kasowa
-
Instrukcja ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania
-
Regulamin oceny pracy nauczycieli
-
Regulamin organizowania działalności turystyczno-krajoznawczej w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9
W/w regulaminy i instrukcje znajdują się w kancelarii szkoły w segregatorach wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola: 011 – Organizacja i 071 – Biurowość, archiwa, biblioteka.
Rejestry, ewidencje, archiwa:
-
Rejestr kancelaryjny
-
Rejestr zatrudnionych nauczycieli
-
Rejestr zatrudnionych pracowników
-
Ewidencja akt osobowych
-
Ewidencja uczniów
-
Księga ewidencji dzieci
-
Ewidencja czasu pracy
-
Ewidencja wyjść poza placówkę
-
Ewidencja delegacji służbowych
-
Księga ewidencji druków ścisłego zarachowania.
-
Rejestr czeków
-
Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
-
Rejestr legitymacji dla nauczycieli PKP
-
Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych dla pracowników
-
Rejestr legitymacji ubezpieczeniowych dla członka rodziny
-
Rejestr legitymacji dla uczniów niepełnosprawnych
-
Rejestr otrzymanych i wydanych druków kart rowerowych i motorowerowych
-
Rejestr rozrachunku świadectw
-
Rejestr wydanych świadectw absolwentom
-
Rejestr wydanych zaświadczeń
-
Rejestr kartotek
-
Rejestr materiałów biurowych
-
Rejestr środków czystości
-
Rejestr odzieży ochronnej
-
Rejestr materiałów i narzędzi
-
Rejestr wypadków (uczniów i pracowników)
-
Rejestr faktur
-
Ewidencja pieczęci i pieczątek
-
Rejestr wydanych upoważnień i pełnonocnictw
-
Rejestr zarządzeń dyrektora
-
Ewidencja stosowanych systemów i programów
-
Rejestr skarg i wniosków
-
Ewidencja zasobu bibliotecznego
-
Ewidencja wypożyczeń
-
Ewidencja emerytów i rencistów
-
Ewidencja inwestycji
-
Rejestr wniosków osób ubiegających się o świadczenie socjalne
-
Rejestr uchwał i wniosków Rady Pedagogicznej
-
Rejestr urlopów dla poratowania zdrowia
-
Rejestr aneksów
-
Rejestr zwolnień lekarskich
-
Rejestr wydanych biletów MPK (służbowych dla pracowników szkoły )
-
Ewidencja znaczków pocztowych
W archiwum zakładowym przechowywane ewidencje, rejestry, kartoteki.
Zamówienia publiczne:
W chwili obecnej nie jest prowadzone żadne postępowanie w zakresie zamówień publicznych.
Kontrole:
Termin kontroli
|
Instytucja kontrolująca
|
Cel kontroli
|
Czerwiec 2004 r.
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Wizytacja z działalności oświatowo- zdrowotnej i promocji zdrowia
|
Wrzesień 2004
|
Referat ds. BHP i P/poż Urzędu Miasta Opola
|
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów szkolnych
|
Listopad 2004 r.
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości
|
Kontrola objęto: Zakładowy plan kont , instrukcje przeprowadzania inwentaryzacji
i instrukcję obiegu i kontroli dokumentów obwodów księgowych.
|
Styczeń 2005 r,
|
Konc. Mistrz Kominiarski
|
Kontrola przewodów kominowych i wentylacyjnych
|
Luty 2005 r.,
|
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu
|
Ocena warunków zdrowotnych
w pracowniach komputerowych w szkołach.
Zakres przedmiotowy kontroli: pomieszczenia, sanitariaty i ciągi komunikacyjne obiektu oraz otoczenie
|
Marzec 2005 r.
|
Urząd Miasta Opola – PHP i Ppoż.
Wydział Administracyjno Gospodarczy
|
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektu szkolnego po przerwie w działalności oświatowej
|
Marzec 2005 r.
|
Kuratorium Oświaty w Opolu
|
Mierzenie jakości pracy szkoły
|
Czerwiec 2005
|
Urząd Miasta Opola – PHP i Ppoż.
Wydział Administracyjno Gospodarczy
|
Przegląd obiektu przed remontem
( cyklinowanie i malowanie parkietu w Sali gimnastycznej
|
Wrzesień 2005 r.
|
Urząd Miasta Opola – PHP i Ppoż.
Wydział Administracyjno Gospodarczy
|
Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektu szkolnego po przerwie w działalności oświatowej
|
Listopad 2005 r.
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości
|
Kontrola objęto: Zakładowy plan kont , instrukcje przeprowadzania inwentaryzacji
i instrukcję obiegu i kontroli dokumentów obwodów księgowych.
|
Grudzień 2005 r.
|
Urząd Miasta Opola Referat Kontroli Finansowej, Egzekucji i Sprawozdawczości
|
Kontrola w zakresie sprawdzenia Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu
i kontroli dowodów księgowych, instrukcji przeprowadzania inwentaryzacji oraz dokonania niezbędnych przeksięgowań .
|
W/w kontrole dostępne w kancelarii szkoły w segregatorach:
- 0 Zarządzanie – 08 – Nadzór, kontrole, badania
Przyjmowanie i załatwianie spraw :
Pielęgniarka szkolna w każdy czwartek w godz: 7.00 – 15.00
Pedagog szkolny –
Poniedziałek 8 -00 – 10.45 Wtorek 9.00 - 11.40
Środa 11.35 – 13.35 Czwartek 8.00 - 8.55
Piątek 8.50 - 9.40
- w jaki sposób odbywa się przyjmowanie i załatwianie spraw: tymczasowe – gdy zachodzi potrzeba przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego ostateczne – gdy odpowiedź udzielona stronie załatwia sprawę, co do jej istoty
-
jaki system kancelaryjny obowiązuje w jednostce:
w szkole obowiązuje system kancelaryjny oparty na jednolitym rzeczowym wykazie akt dla szkół i placówek oświatowych Miasta Opola, obowiązuje Instrukcja kancelaryjna
-
w jaki sposób załatwiane są sprawy pisemne:
-
odręcznie – polega na sporządzeniu, po zarejestrowaniu sprawy – zwięzłej odpowiedzi załatwiającej sprawę lub na sporządzeniu na nim odręcznej notatki wskazującej sposób jej załatwienia
-
korespondencyjnie – polega na sporządzeniu pisma załatwiającego sprawę
Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu |
Podmiot udostępniający: | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Łangowskiego w Opolu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor: mgr Teresa Budny |
Osoba, która odpowiada za treść: | Dyrektor: mgr Teresa Budny |
Osoba, która wprowadzała dane: | Alina Pawlicka-Mamczura |
Data wytworzenia informacji: | 2003-06-27 10:47:30 |
Data udostępnienia informacji: | 2003-06-27 10:47:30 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2008-03-11 14:56:51 |