logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8
im. Gustawa Morcinka
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa szkoły: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Gustawa Morcinka

- adres: 45 – 705 Opole, ul. Bończyka 13

- numer tel/fax: 077/ 4742887

- e-mail: sp8opole@wodip.opole.pl

- adres strony internetowej: www.wodip.opole.pl/~sp8opole

- dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska

- wicedyrektor: brak

- główny księgowy: Krystyna Kucharz

- kierownik administracyjny: Krystyna Kolwicz

- podmiot udostępniający dane: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu

- odpowiedzialny za treść: mgr Małgorzata Bagińska

 


 Majątek:

 

-  Budynek  i  boisko                                                         933 517 zł 

-  Maszyny  i  urządzenia  techniczne                                    15 917 zł 

-  Narzędzia  i  przyrządy                                                     11 100 zł

-  Wyposażenie                                                                   47 648 zł

-  Zbiór  biblioteczny                                                        38 158,02 zł

 Razem  :                          1 044 518,40 zł

 

 

Budżet:

dział  801  Rozdz.  80101                                           -         1 167 500 zł

środki  budżetowe                                                      -            215 800 zł 

w  tym :

-  wynagrodzenia  i  pochodne                                       -         1 167 500 zł

-  energia                                                                    -            120 000 zł

-  remonty                                                                   -              13 400 zł

-  zakup  pomocy                                                         -                5 500 zł

-  zakładowy  fundusz  socjalny                                     -               49 300 zł

-  zakup  usług  pozostałych                                         -               27 600 zł

 

dział  854  Rozdz. 85401  -  świetlice  szkolne

środki  budżetowe                                                    -             131 900 zł

w  tym:

-  wynagrodzenia  i  pochodne                                      -             116 200 zl

-  energia                                                                 -                  7 500 zł

-  konserwacja  urządzeń                                            -                  1 100 zł

-  zakładowy  fundusz  socjalny                                   -                  6 200 zł

-  zakup  usług  pozostałych                                       -                     900 zł

 

Dział  801  Rozdz. 80101  -  Dochody  własne

Plan  dochodów  własnych                                      -                19 419 zł

-wpływy  z  usług                                                  -                11 500 zł

- wydatki                                                             -                19 000 zł

 

 

 

Wykaz regulaminów:

  • REGULAMIN PRACY PSP 8

     

  • REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH

     

  • REGULAMIN TWORZENIA I GOSPODAROWANIA ŚRODKAMI ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ZDROWOTNEGO

     

  • REGULAMIN PREMIOWANIA PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYMI W PSP 8

     

  • REGULAMIN WYNAGRADZANIA PRACOWNIKÓW NIE BĘDĄCYCH NAUCZYCIELAMI ZATRUDNIONYMI W PSP 8

     

  • REGULAMIN KONTROLI WEWNĘTRZNEJ

     

  • INSTRUKCJA OBIEGU DOKUMENTÓW

     

  • INSTRUKCJA W SPRAWIE ZASAD I TRYBU PRZEPROWADZANIA INWENTARYZACJI W JEDNOSTCE OŚWIATOWEJ OBJĘTEJ OBSŁUGĄ FINANSOWO KSIĘGOWĄ W PSP 8

     

  • INSTRUKCJA PRZECIWPOŻAROWA

     

  • INSTRUKCJA EWAUKACJI

     

  • REGULAMIN PRZYZNAWANIA NAGRODY DYREKTORA (dot. nauczycieli)

     

  • REGULAMIN PRACY RADY PEDAGOGICZNEJ W PSP 8

     

  • REGULAMIN PRACY BIBLIOTEKI SZKOLNEJ W PSP 8

     

  • REGULAMIN PRACY ŚWIETLICY SZKOLNEJ W PSP 8

     

  • REGULAMIN NAUCZYCIELA DYŻURNEGO

     

  • REGULAMIN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

     

  • REGULAMIN RADY RODZICÓW W PSP 8

  • INSTRUKCJA  W  SPRAWIE  OCHRONY  DANYCH  OSOBOWYCH 

  • REGULAMIN   NAGRÓD  PRACOWNIKÓW  NIE  BĘDĄCYCH  NAUCZYCIELAMI   ZATRUDNIONYCH  W   PUBLICZNEJ  SZKOLE  PODSTAWOWEJ  NR  8  W  OPOLU

Wszystkie wymienione regulaminy są udostępniane w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 8 w Opolu.

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:

  • rejestr wzorów pieczęci użytkowanych w szkole,

  • rejestr pism przychodzących i wychodzących

  • księga druków ścisłego zarachowania – rejestr wydanych świadectw szkolnych,

  • księga druków ścisłego zarachowania – rejestr wydanych duplikatów świadectw,

  • księga absolwenta – ewidencja wydanych zaświadczeń z OKE,

  • rejestr wydanych legitymacji szkolnych, kart rowerowych, legitymacji PKS
    i PKP dla nauczycieli,

  • księga uczniów,

  • księga ewidencji dzieci i młodzieży,

  • arkusze ocen,

  • dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne,

  • rejestr wypadków uczniów,

  • jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek zatwierdzony przez Archiwum Państwowe w Opolu, dn. 9.03.2001 r. , podległych Kuratorium Oświaty w Opolu,

  • rejestr zatrudnionych (nauczycieli, administracji i obsługi),

  • rejestr zwolnionych (nauczycieli, administracji i obsługi),

  • rejestr udzielonych urlopów dla poratowania zdrowia (nauczyciele),

  • rejestr osób przechodzących na emeryturę lub rentę,

  • rejestr zatrudnionych emerytów i rencistów,

  • rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli,

  • rejestr świadczeń przyznanych z Funduszu Socjalnego i Zdrowotnego,

  • ewidencja wyjść w godzinach pracy (służbowo – nauczyciele i pozostali pracownicy),

  • ewidencja wyjść w godzinach pracy (prywatnie - pracownicy niepedagogiczni),

  • rejestr wydawanych delegacji służbowych,

  • rejestr wydawanych biletów MPK pracownikom (wyjścia służbowe),

  • ewidencja przyjmowanych telefonogramów,

  • rejestr rozmów telefonicznych (służbowych i prywatnych),

  • ewidencja przeprowadzanych kontroli wewnętrznych w placówce,

  • księga (rejestr) kontroli zewnętrznych szkoły,

  • rejestr czeków gotówkowych,

  • rejestr obrotów i sald,

  • rejestr umów zleceń,

  • rejestr KW i KP,

  • księga inwentarzowa środków trwałych,

  • dziennik księgowań,

  • rejestr wydawania zaświadczeń o zarobkach,

  • książka kontroli sanitarnej,

  • książka obiektu budowlanego,

  • ewidencja szkoleń z zakresu BHP i higieny pracy,

  • kartoteki/ewidencja wydawanej odzieży roboczej i ochronnej,

  • rejestr wypadków pracowników w drodze do pracy lub z pracy,

  • rejestr wypadków pracowników przy pracy,

  • księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej,

  • rejestr Uchwał Rady Pedagogicznej,

  • księgi protokołów z posiedzeń Rady Rodziców,

  • księgi protokołów z posiedzeń zespołów wychowawczych,

  • ewidencja uczniów objętych dozorem kuratora sądowego,

  • ewidencja dzieci korzystających pomocy materialnej,

  • rejestr wypożyczeń książek,

  • ewidencja zbiorów bibliotecznych,

  • rejestr ubytków bibliotecznych,

  • ewidencja kart zdrowia uczniów,

  • ewidencja kart szczepień uczniów,

  • książka zabiegów,

    Dokumentacja przechowywana w archiwum zakładowym:

  • księgi ewidencji dzieci (1944 /1990),

  • księgi uczniów (1952/1990),

  • arkusze ocen absolwentów (1971/2001),

  • dzienniki lekcyjne i pozalekcyjne (1996/2003),

  • księgi protokołów rad pedagogicznych (1952/1999),

  • protokoły z posiedzeń Komisji Socjalnej (1998/2001)

  • ewidencja osobowa pracowników zwolnionych z placówki: akta osobowe,

  • protokoły kontroli zewnętrznej szkoły,

  • księgi druków ścisłego zarachowania,

  • plan kont (1994/2001),

  • rachunkowość (1997/2000),

  • listy płac i karty wynagrodzeń (1974/2001),

  • dokumentacja inwentaryzacyjna (1996/1998)


 

 

Zamówienia publiczne:

 

Obecnie Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 w Opolu nie prowadzi postępowania o zamówienia publiczne.

 

 

Kontrole:

 

2001-06-04



 



13 – 26.07.2001



 

25.09. - 01.10.2001





2001-12-03




 

2002-01-18







2002-09-10




2003-12-01

 

Woj. Stacja Sanit.- Epidem.

W Opolu




Urząd Miasta w Opolu

Referat Kontroli



Państwowa Inspekcja Pracy

w Opolu



Miejska Stacja Sanitarno –Epidemiologiczna w Opolu





Wydział Oświaty UM w Opolu





 

Państwowa Stacja Sanit. Epidemiologiczna w Opolu



Państwowa Stacja Sanit.
Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarnego placówki.


 



Kontrola realizacji regulaminów wynagrodzeń nauczycieli w 2000 r.



 

Przestrzeganie przepisów prawa pracy w tym z zakresu BHP.




Ocena wykonania zaleceń.






Przegląd bieżący: gospodarowanie mieniem, przegląd dokumentacji dotyczącej statusu prawnego nieruchomości, KOB.



 


Zbadanie stanu sanitarnego placówki.




Kontrola stanu sanitarnego placówki.

Protokoły z przeprowadzonych kontroli są dostępne w sekretariacie szkoły.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:

 

Miejsce przyjmowania interesantów

dni

godziny

1. Sekretariat szkolny

od poniedziałku

do piątku

( w dni robocze)



7.00 – 15.00

2. Gabinet dyrektora

a) od poniedziałku do piątku oraz

b) w dni spotkań nauczycieli z rodzicami (wywiadówki, zebrania, konsultacje)



8.00 – 16.00



16.00 – 20.00

3. Księgowość

od poniedziałku

do piątku



8.00 – 14.30

4. Pokój nauczycielski, sale lekcyjne:

- pedagog szkolny,

 





- nauczyciele



od poniedziałku

do piątku oraz w dni wywiadówek, spotkań konsultacji



ustalone terminy wywiadówek, zebrań, konsultacji

godz. pracy pedagoga:

wtorek 12.00 – 16.00

pozostałe dni tygodnia

8.30 – 12.30





16.00 – 20.00


Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:

W placówce obowiązuje

Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 8 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Małgorzata Bagińska
Osoba, która wprowadzała dane: Alina Pawlicka-Mamczura
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 09:55:41
Data ostatniej aktualizacji: 2006-08-03 09:42:06

Wersja do wydruku...

corner   corner