Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 214 000 euro z zastosowaniem ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) na zadanie pn.: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków i lokali administrowanych przez Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Miasta Opola oraz budynków jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych: w Opolu Bierkowicach, w Czarnowąsach, w Opolu Chmielowicach, w Opolu Gosławicach, w Opolu Grudzicach, w Opolu Szczepanowicach, Opole Sławice, Opole Wrzoski, w Opolu Żerkowicach, fontann, przepompowni na rowie komunalnym Ia, szaletów, tablic dynamicznej informacji pasażerskiej oraz biletomatów stacjonarnych.
Dokumenty dotyczące postępowania dostępne są pod linkiem:
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,58744,33f6c40df1060aa3c548ad2d499eced0.html