logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2014 > grudzień > 2014-12-17
Zamówienie uzupełniające na utrzymanie i remonty nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych w Opolu.

Opole: Roboty polegające na utrzymaniu i remontach nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola. Zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej.

Numer ogłoszenia: 260251 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

 

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty polegające na utrzymaniu 8i remontach nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola. Zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej..

 

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

 

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozbiórka mechaniczna nawierzchni, zabezpieczenie awaryjne nawierzchni asfaltem lanym/ asfaltobetonem, powierzchniowe utrwalenie, wykonanie cienkiego dywanika, wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu, wykonanie remontów cząstkowych asfaltem lanym/ asfaltobetonem, wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 20 x 18 b) wykonanie koryta, wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia, wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni z kostki kamiennej, brukowca 16/20, trylinki i kostki betonowej POLBRUK, rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych, kamiennych, ręczna rozbiórka podbudowy betonowej i tłuczniowej, przełożenie nawierzchni z trylinki, c) regulacja w6ysokościowa studni ściekowej i rewizyjnej, wykonanie studni wraz z przykanalikiem, czyszczenie rowów, przepustów i studni, konserwacja poboczy i skarp d) wykonanie i konserwacja nawierzchni tymczasowych, wypełnienie spoin w nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca..

 

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

 

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

 

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.

 

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

 

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

 

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

 

    ADAC-LEWAR Sp. z o. o., ul. Słoneczna 11, 42-141 Przystaj, kraj/woj. śląskie.

 

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

 

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

 

    Cena wybranej oferty: 196800,00

 

    Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

 

    Waluta: PLN.

 

ZAŁĄCZNIK I

 

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

 

    1. Podstawa prawna

 

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

 

    2. Uzasadnienia wyboru trybu

 

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

    Zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu podstawowym. Umowa podstawowa zawarta była dnia 15.04.2013 r. Przedmiot zamówienia jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający posiada środki na ich realizację.

Ilość odwiedzin: 736
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2014-12-17 12:47:55
Data udostępnienia informacji: 2014-12-17 12:47:55
Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-17 12:51:06

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner