Opole: Roboty polegające na utrzymaniu i remontach nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola. Zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej.
Numer ogłoszenia: 260251 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty polegające na utrzymaniu 8i remontach nawierzchni jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola. Zamówienie uzupełniające do umowy podstawowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozbiórka mechaniczna nawierzchni, zabezpieczenie awaryjne nawierzchni asfaltem lanym/ asfaltobetonem, powierzchniowe utrwalenie, wykonanie cienkiego dywanika, wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej z asfaltobetonu, wykonanie remontów cząstkowych asfaltem lanym/ asfaltobetonem, wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 20 x 18 b) wykonanie koryta, wykonanie podbudowy drogowej z tłucznia, wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni z kostki kamiennej, brukowca 16/20, trylinki i kostki betonowej POLBRUK, rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych, kamiennych, ręczna rozbiórka podbudowy betonowej i tłuczniowej, przełożenie nawierzchni z trylinki, c) regulacja w6ysokościowa studni ściekowej i rewizyjnej, wykonanie studni wraz z przykanalikiem, czyszczenie rowów, przepustów i studni, konserwacja poboczy i skarp d) wykonanie i konserwacja nawierzchni tymczasowych, wypełnienie spoin w nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
ADAC-LEWAR Sp. z o. o., ul. Słoneczna 11, 42-141 Przystaj, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196800,00
Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu podstawowym. Umowa podstawowa zawarta była dnia 15.04.2013 r. Przedmiot zamówienia jest tożsamy z zamówieniem podstawowym. Zamawiający posiada środki na ich realizację.