logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2014 > grudzień > 2014-12-11
Rozbudowa ulic Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej dokumentacja

Opole: Rozbudowa ulic Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej - opracowanie dokumentacji w zakresie objętym opracowaną w 2013 r. koncepcją.

Numer ogłoszenia: 250203 - 2014; data zamieszczenia: 03.12.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole , ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

 

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ulic Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej - opracowanie dokumentacji w zakresie objętym opracowaną w 2013 r. koncepcją..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności (spełniającej wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie formy jak i wymaganej procedury ustalonej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami oraz przepisów związanych ) na rozbudowę ulicy Niemodlińskiej i Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi wraz z budową ścieżki rowerowej zgodnie z wykonaną w 2013 roku koncepcją. Przedmiotowa koncepcja zostanie udostępniona Wykonawcy przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu. 1.1. Opis stanu istniejącego: ul. Niemodlińska - droga wojewódzka Nr 435 ( od ul. Krapkowickiej do ul. Wojska Polskiego) i Nr 414 ( od ul. Krapkowickiej do ul. Koszyka) : - długość odcinka - ok. 910 m - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa, ruch dwukierunkowy, od dwóch do pięciu pasów ruchu, - obustronny chodnik, nawierzchnia z płytek betonowych, kostki POLBRUK, - przejście podziemne w rejonie ul. Koszyka, - kanalizacja deszczowa, - oświetlenie uliczne, ul. Spychalskiego - droga powiatowa Nr 2002 O: - długość odcinka - ok. 214 m - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa, ruch dwukierunkowy, dwa pasy ruchu poszerzone do trzech w obrębie skrzyżowań. - obustronny chodnik, nawierzchnia z płytek betonowych, kostki POLBRUK, - zjazd do obiektów handlowych, - kanalizacja deszczowa, - oświetlenie uliczne. 1.2. Wytyczne dla Wykonawcy: 1.Rozbudowa ul. Niemodlińskiej i Spychalskiego zgodnie z warunkami przyjętymi w koncepcji budowy ścieżki rowerowej w ciągu ul. Niemodlińskiej i ul. Spychalskiego na odcinku od ul. Wojska Polskiego do Kanału Ulgi - opracowanie Pracownia Projektowa Dróg, Mostów i Konstrukcji Budowlanych DROMBUD s.c. Janusz i Renata Maślankiewicz. W stosunku do rozwiązań z koncepcji wprowadza się następujące zmiany: - na przejściu dla pieszych w rejonie ul. Styki dopuszcza się zamiennie budowę azylu lub sygnalizację świetlną wzbudzaną zsynchronizowaną z sygnalizacją na skrzyżowaniach, - dopuszcza się likwidację wyjazd z osiedla (budynki nr 42 - 48) w rejonie zatoki autobusowej, - dla wszystkich dróg pomiędzy skrzyżowaniami z sygnalizacją świetlną wyjazd tylko na zasadzie prawoskrętu. Projekt rozbudowy ul. Niemodlińskiej łączy się z aktualnie opracowywanym projektem przebudowy mostu w ciągu ul. Niemodlińskiej nad Kanałem Ulgi, który uwzględnia warunki przyjęte w ww. koncepcji. Punktem połączenia obu dokumentacji będzie skrzyżowanie ul. Niemodlińskiej z ul. Chopina i Krapkowicką. 2.Zakres rozbiórki nawierzchni i konstrukcji jezdni należy określić po wykonaniu badań geotechnicznych.. 3.Dla budowy ścieżki rowerowej zgodnie z lokalizacją wskazaną w koncepcji ( punkt 1 ), należy postępować zgodnie z zarządzeniem Nr OR-I.0050.182.2012 Prezydenta Miasta Opola, z dnia 23 kwietnia 2012 r. w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportowego na terenie miasta Opola. 4.Sieci elektroenergetyczne - przeniesienie kabli średniego i wysokiego napięcia w pas ścieżki rowerowej lub chodnika. Z uwagi na ograniczenia terenowe kable energetyczne mogą być układane piętrowo. Dla istniejącego kabla zasilającego oświetlenie, z uwagi na możliwość podłączenia do niego obiektów zlokalizowanych poza ul. Niemodlińską, należy rozpatrzyć jego likwidację lub pozostawienie. 5.Sieci telekomunikacyjne - z uwagi na lokalizację i stan techniczny przełożenia wymaga cała sieć pomiędzy ulicami Koszyka i Hallera (18 otworów) oraz pozostała sieć dwuotworowa. 6.Sieci gazowe - przełożeniu podlega odcinek od budynku nr 37 (przy skrzyżowaniu z ul. Prószkowską) do ul. Wojska Polskiego wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego. Przyłącza poza pasem drogowym oraz odcinek od ul. Krapkowickiej do budynku Nr 37 wykona właściciel sieci - PSG Oddział w Zabrzu, Zakład w Opolu. 7.Oświetlenie uliczne należy wymienić lokalizując słupy przy ogrodzeniach. Dopuszcza się oświetlenie sodowe z doświetleniem obszarów przejść dla pieszych. W przypadku wprowadzenia systemu ITS dopuszcza się umieszczenie punktów świetlnych na konstrukcjach bramowych systemu ITS. Projekty oświetlenia drogowego wraz z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia do sieci należy wykonać w uzgodnieniu z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola 8.Dla kanalizacji deszczowej zgodnie z danymi przekazanymi przez Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej należy: - przewidzieć wymianę kanałów ( 250 - 25 m, 300 - 80 m, 400 - 80 m, 1000 - 20 m), - przeprojektować połączenia typu wpust przez wpust, aby każdy był podłączony bezpośrednio do kanału głównego, - wszystkie wpusty uliczne należy przebudować aby znalazły się przy krawężnikach, - zaleca się montaż wpustów ulicznych o wymiarach 400 × 600 mm z żeliwa szarego, D4 400, kołnierz 3/4, wysokość ramy 150 mm, zawias, 1 rygiel, osadzenie rusztu w ramie, - zaleca się montaż włazów kanałowych samopoziomujących z żeliwa szarego z pokrywą z wypełnieniem betonowym, Szczegółowe uzgodnienia dotyczące zakresu prac oraz przyjętych rozwiązań zakresu należy dokonać z ww. Wydziałem Urzędu Miasta Opola. 9.Dla wodociągu należy przewidzieć: - wymianę istniejącego wodociągu z lat 80-tych, - pozostawienie magistrali wodociągowej w istniejącej lokalizacji z dopuszczeniem nad komorami ciągów pieszych i rowerowych. 10.Dla kanalizacji sanitarnej należy przewidzieć na całej długości objętej opracowaniem, renowację bezwykopową rękawem utwardzanym na miejscu wg technologii stosowanej przez WiK Opole, 11.Należy opracować nowy program sterowania sygnalizacją świetlną z założeniem -zielonej fali- (akomodacyjna z wykorzystaniem videodetekcji) na odcinku od ul. Hallera - Wojska Polskiego do ul. Wrocławskiej. Program powinien móc współpracować z przyszłym systemem ITS. UWAGA zakres opracowania oprogramowania dla sygnalizacji wykracza poza podstawowy zakres przebudowy i obejmuje dodatkowo przejście dla pieszych przy placu Kazimierza z sygnalizacją wzbudzaną oraz skrzyżowanie ulic Wrocławska - Nysy Łużyckiej - Niemodlińska. Pomiary ruchu obejmujące wszystkie skrzyżowania i kierunki ruchu należy przeprowadzić: - 14-godzinny w godzinach 6:00 do 20:00 w dniu roboczym (środa lub czwartek) w tygodniu nie zawierającym dodatkowych dni wolnych od pracy - kontrolny w godzinach szczytu ( trzy godziny dla szczytu porannego i cztery godziny dla szczytu popołudniowego ) w dniu roboczym (środa lub czwartek) w tygodniu nie zawierającym dodatkowych dni wolnych od pracy - 10-godzinny w dniu wolnym od pracy (sobota lub niedziela). W analizie przepustowości uwzględnić istniejący oraz perspektywiczny (rok 2020) rozkład i natężenie ruchu przyjmując stan po przebudowie mostu nad Kanałem Ulgi. 12. Pozostałe: - podział działek wskazanych w koncepcji zgodnie z proponowaną linią podziału z lokalnymi korektami wynikającymi z bieżących uzgodnień z MZD w Opolu, - proponowane rozwiązania należy na bieżąco konsultować z MZD w Opolu. 1.3. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: 1) Aktualizacja koncepcji do stanu istniejącego i złożenie do Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu oraz Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola w celu zatwierdzenia geometrii drogi, 2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 3) Badania geotechniczne gruntu, 4) Projekt podziału 36 działek (wg koncepcji), 5) Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 6) Opracowanie projektów wykonawczych - oddzielnie dla każdej branży , 7) Inwentaryzację zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 8) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, 9) Sporządzenie: - oddzielnie dla każdej branży przedmiaru robot i kosztorysu inwestorskiego, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 10) Uzyskanie - na własny koszt - wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych 11) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 12) Dołączenie do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 13) Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej z zapisem nadania decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności, 14) Wystawienie 36-miesięczną gwarancję. 1.4. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: a) koncepcja z proponowaną geometrią drogi - 2 egz. b) projekt budowlany wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. c) projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. d) projekt docelowej organizacji ruchu - 4 egz. e) przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdej branży - po 2 egz. f) kosztorysy inwestorskie dla każdej branży- po 2 egz. g) specyfikacje techniczne - 4 egz. h) wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - 4 kpl i) wersja elektroniczna całości dokumentacji w formacie - .pdf plus rysunek geometrii drogi i docelowe oznakowanie w formacie .dwg (do wersji AutoCAD 2010) - 2 szt..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do SIWZ. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

 

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 usługi o podobnym charakterze o wartości umowy na opracowanie dokumentacji nie mniejszej niż 100 tys. złotych brutto W celu potwierdzenia powyższego warunku należy przedłożyć referencje lub inny dokument od inwestora, z których będzie wynikał zakres i wartość zrealizowanych prac, (min. 1 takiego zadania), oraz że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostępniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj robót, usług, dostaw), - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę (np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę). Wzór wykazu załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

 

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w branży - drogowej bez ograniczeń (projektant wiodący), - elektrycznej, - telekomunikacyjnej, - sanitarnej, - gazowej, i będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby składającej oświadczenie., Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych zawartych w oświadczeniu poprzez przedstawienie, przez Wykonawcę, do wglądu oryginałów dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust.2b Prawa), a Zamawiający nie dopuszcza zmiany osoby wskazanej do wykonania niniejszego zlecenia za wyjątkiem wypadków losowych. W przypadkach losowych wykluczających wskazaną osobę, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wzór oświadczenia załączono do siwz. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

 

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

        Wykonawca powinien posiadać potencjał finansowy i ekonomiczny pozwalający mu na realizację przedmiotu zamówienia

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

    1 - Cena - 90

    2 - termin złożenia wniosku o wydanie decyzji zezwolenia na realizację - 10

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. Zmian przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności jej: 1.1. Zakresu, 1.2. Terminu, 1.3. Ceny, a w szczególności: a) zmian podatku VAT, b) wprowadzenia akcyzy, 2. Zmiany nazwy lub adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno- prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 3. Zmiany podwykonawcy lub osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do kierowania pracami wymienionymi w ofercie, za uprzednią zgoda Zamawiającego, 4. Zmiany terminu wykonania usług w przypadku: a) przedłużenia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, terminu wydania decyzji administracyjnych lub uzgodnień przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację usług, b) udzielenia zamówienia dodatkowego bądź uzupełniającego powodującego wstrzymanie usług zasadniczych, c) konieczności przerwania usług ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, d) zaistnienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usług, e) wstrzymania usług, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przez uprawniony organ. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony umowy wyrażają na to zgodę.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul., Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 209 w poniedziałek i środę..

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul., Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, pokój 213 sekretariat.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania:

2014-12-03 10:05:22 - wzór umowy (79.00 kB)
2014-12-03 10:05:51 - SIWZ (55.70 kB)
2014-12-03 10:06:33 - formularz cenowy (41.00 kB)
2014-12-03 10:07:41 - opis do koncepcji (1.95 MB)
2014-12-03 10:08:49 - rys. 1 (3.30 MB)
2014-12-03 10:09:47 - rys. 3 (921.51 kB)
2014-12-03 10:10:09 - rys. 4 (638.38 kB)
2014-12-03 10:59:14 - rys. 2 (3.84 MB)
2014-12-09 12:25:12 - pytania i odpowiedzi (44.50 kB)
2014-12-11 12:44:54 - ZP-12 (50.00 kB)
2014-12-22 14:24:52 - punktacja ofert (68.87 kB)
2014-12-22 14:25:16 - wybor oferty (35.50 kB)

Ilość odwiedzin: 3211
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2014-12-03 10:01:03
Data udostępnienia informacji: 2014-12-03 10:01:03
Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-22 14:25:41

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner