PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny ograniczony do właścicieli lokali zlokalizowanych w budynku przy ul. Krakowskiej 26 na sprzedaż niesamodzielnego lokalu mieszkalnego (wymagającego przeprowadzenia remontu) składającego się z 1 pokoju i kuchni o łącznej pow. 38,01m2 zlokalizowanego na III piętrze w budynku położonym w Opolu przy ul. Krakowskiej 26/9 wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu obejmującego dz. nr 87/6 z km 50 o pow. 0,0301 ha, obręb Opole, KW OP1O/00077075/1 niezbędnego do racjonalnego korzystania z lokalu.
Budynek, w którym zlokalizowany jest lokal wyposażony jest w instalacje: en.elektr., wodną, kanalizacyjną, gazową.
Przedmiotowa nieruchomość nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi i nie ma przeszkód prawnych w rozporządzaniu nią.
Cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 99.000,00 zł; w tym cena lokalu: 95.416,20 zł., cena gruntu w udziale procentowym (5,08%): 3.583,80 zł.
Uwaga: Wyłoniony w drodze przetargu przyszły nabywca lokalu przed zawarciem aktu notarialnego zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o samodzielności lokalu.
Ww. lokal zostanie udostępniony do oglądania, po uprzednim uzgodnieniu terminu z: Wydziałem Zarządzania Zasobem Komunalnym UM Opola, ul. Ozimska 19, VIIIp., pok. 830, tel.77/4461161-166 ( inf. w sprawach technicznych) lub IX p., pok. 920, tel. 77/4435744-5 ( inf. w sprawie klucza).
Przetarg odbędzie się w dniu 12 grudnia 2013 r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, III p. 2 klatka schodowa, Pl. Wolności 7/8.
Na 10.10.2013r. wyznaczono termin I przetargu, który zakończył się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 9 grudnia 2013 r. – Urząd Miasta Opola, plac Wolności 7 – 8, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 129 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale ).
2. Dokonania w ww. terminie wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. na konto bankowe Urzędu Miasta Opola Bank Millenium S.A. Nr 47116022020000000215153330 i przedłożenie potwierdzenia jego wpłaty w ww. terminie i miejscu.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania wpłaty wylicytowanej ceny lokalu i I opłatę za użytkowanie wieczyste gruntu w wysokości 15% wartości udziału przed zawarciem umowy notarialnej, której termin ustalony zostanie w ciągu 21 dni licząc od dnia przetargu oraz wszelkich innych opłat związanych z nabyciem ww. nieruchomości na własność.
Następne opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego w wysokości 1% wartości udziału w gruncie ceny płatne są w terminie do 31 marca każdego roku z góry za dany rok kalendarzowy. Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej może być aktualizowana, nie częściej niż raz na 3 lata, jeżeli wartość tej nieruchomości ulegnie zmianie.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola (Pl. Wolności 7-8), Wydział Gospodarki Nieruchomościami, pok. 129, tel. 77/4511 841 lub kom. 785001861 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.