logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2012 > maj > 2012-05-14
„ZAKUP MASZYNY CZYSZCZĄCEJ DO PODŁÓG WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”

Opole, 20.04.2012r.

Oznaczenie postępowania  PN/04/2012                                    

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU

45-047 OPOLE

ul. Waryńskiego 30 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:

„ZAKUP MASZYNY CZYSZCZĄCEJ DO PODŁÓG WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”

 

·         Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup, dostawa maszyny czyszczącej do podłóg, jej uruchomienie i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych przez okres 2 lat.

·      Termin złożenia ofert - 14.05.2012r.  godz. 1400

·      Otwarcie ofert nastąpi dnia – 14.05.2012r. o godz. 1430

·      Termin realizacji zamówienia:

Maszyna czyszcząca do podłóg    30 dni od daty podpisania umowy

Materiały eksploatacyjne               2 lata od daty podpisania umowy

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:

 

1. Spełniający wymogi z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:

a)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

c)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;

d)     bycia w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2.    Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o:

 

a)      formularz ofertowy – załącznik nr 1;

b)      zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ;

 

c)      zaakceptowana karta gwarancyjna - załącznik nr 3a), b) do SIWZ;

d)     oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 44. Ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z  art. 24 Ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ;

 

e)      koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym;

f)       dokumenty dotyczące wpisu wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem składania  ofert:

 

o    wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,

o    zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

g)      W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy przedstawić:

o    certyfikat CE,

o    deklarację zgodności,

o    specyfikację techniczną w języku polskim,

o    instrukcje obsługi w języku polskim.

·      Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) znajdują się do pobrania na  stronie internetowej www.bip.um.opole.pl oraz www.srodmiescie.opole.pl

·      SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17

 

Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu (0-77) 44-120-72 lub drogą elektroniczną na adres: logistyka@srodmiescie.opole.pl

 

·      Kryterium oceny ofert: cena  ofertowa – 100 %

 

·      Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium.

·      Miejsce złożenia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 17

 

·      Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16

 

·      Termin związania ofertą - 30 dni.

·      Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

·      Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

·      Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Załączniki do pobrania:

2012-04-20 13:04:31 - OGŁOSZENIE (51.00 kB)
2012-04-20 13:05:59 - SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (267.50 kB)
2012-05-04 14:38:54 - ODPOWIEDZI NA PYTANIA z dnia 04.05.2012 (30.50 kB)
2012-05-10 12:03:23 - ODPOWIEDZI NA PYTANIA z dnia 08.05.2012 (27.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2241
Podmiot udostępniający: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU
Osoba, która wytworzyła informację: Balicz Jolanta
Osoba, która odpowiada za treść: Balicz Jolanta
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Przybyła
Data wytworzenia informacji: 2012-04-20 12:42:59
Data udostępnienia informacji: 2012-04-20 12:42:59
Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-10 12:03:48

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner