logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2012 > październik > 2012-10-23
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA ODDANIE W 2-LETNIĄ DZIERŻAWĘ 38 SŁUPÓW OGŁOSZENIOWYCH ZLOKALIZOWANYCH W OPOLU przeznaczonych na zamieszczanie reklam i drobnych ogłoszeń

PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na oddanie w 2 – letnią dzierżawę nw. 38 słupów ogłoszeniowych o łącznej powierzchni 395,07m2 zlokalizowanych na terenie miasta Opola przy ul.ul.: . Powstańców Śląskich- Jana Dobrego- 1 szt. o pow. 11,41 m2, Barlickiego – Piastowskiej – 1 szt. o pow. 11,53 m2, Barlickiego –„Toropol” – 1 szt. o pow. 11,50m2, Wrocławskiej 6– 1 szt. o pow. 11,48 m2, Spychalskiego 15– 1 szt. o pow. 9,83 m2, Szarych Szeregów – 1 szt. o pow.6,22 m2, Ściegiennego – Niedurnego– 1 szt. o pow. 9,92 m2, Oleskiej 82– 1 szt. o pow. 9,73 m2, Chabrów 25– 1 szt. o pow. 9,83 m2, Strzelców Bytomskich 10– 1 szt. o pow. 11,34 m2, Sienkiewicza 10– 1 szt. o pow. 9,93 m2, Sienkiewicza 18– 1 szt. o pow. 11,48m2, Książąt Opolskich 48-50– 1 szt. o pow. 11,53 m2, Podgórnej 1– 1 szt. o pow. 11,55m2, Rynek – 1 szt. o pow.– 9,96 m2,Rynek – 1 szt. o pow. 11,19 m, Osmańczyka - Pl. Kopernika– 1 szt. o pow. 11,44 m2, Oleskiej 40– 1 szt. o pow. 11,32 m2, 1 Maja 44– 1 szt. o pow. 9,88 m2, 1 Maja 52 a– 1 szt. o pow. 10,07m2, Kani – Drzymały– 1 szt. o pow. 11,42m2, Mieszka I- Obrońców Stalingradu– 1 szt. o pow. 9,65 m2, Minkusa- Obrońców Stalingradu– 1 szt. o pow. 9,88m2,   Szczeszyńskiego –przy pl. Kościelnym– 1 szt. o pow. 9,54 m2, Armii Krajowej 15– 1 szt. o pow. 11,48m2, 1 Maja – Reymonta– 1 szt. o pow. 9,86m2, Armii Krajowej – Plac Dworcowy– 1 szt. - o pow. 11,33m2, Armii Krajowej – Plac Dworcowy– 1 szt. - o pow. 11,48 m2, Krakowskiej-Powolnego– 1 szt. o pow. 10,0 m2, Ozimskiej- Reymonta– 1 szt. o pow. 9,77 m2, Jagiellonów– 1 szt. o pow. 9,50 m2, Kazimierza Wielkiego –Pandzy– 1 szt. o pow. 9,48 m2, Budowlanych 11– 1 szt. o pow. 11,45 m2, Chmielowickiej– 1 szt. o pow. 9,79 m2, Reymonta-Kościuszki– 2 szt. o pow. każdy 9,80 m2, Matejki – 1 szt. o pow. 9,89 m2,   Książąt Opolskich „Bazarek” – 1 szt. o pow. 9,81 m2.
Słupy ogłoszeniowe przeznaczone są na zamieszczanie reklam i drobnych ogłoszeń zlokalizowanych na terenie m. Opola.
Kwotę wywoławczą stanowi miesięczna stawka czynszu dzierżawnego – ustalona  w wysokości 13,00  zł./m+ 23 % VAT.                                              Wadium: 1.900,00 zł.
Przetarg odbędzie się w dniu 23 października 2012r. o godz. 10.00 w   Urzędzie Miasta Opola - Pl. Wolności 7/8, sala konferencyjna, III p., 2 klatka schodowa.
Na 20.09.2012r. wyznaczono termin I przetargu, który zakończył się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1.    złożenia do dnia 19 października 2012 r. w Urzędzie Miasta Opola – Wydział Inwestycji Miejskich, Pl. Wolności 7 / 8, p. 115 pisemnego oświadczenia     o   zapoznaniu się   z przepisami prawnymi   i warunkami przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne oraz warunki w tut. Wydziale ).
Osoby prowadzące działalność gosp. winny przedłożyć oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
2.Dokonania do dnia 19 października 2012r. wniesienia wadium w wyżej podanej wysokości na konto bankowe Urzędu Miasta Bank Millenium S.A. Nr 47116022020000000215153330i przedłożenia potwierdzenia jego wpłaty w ww. miejscu i czasie.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Uwaga: Opłatę za dzierżawę uiszcza się w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Do stawek czynszu osiągniętych w przetargu dolicza się podatek 23% VAT.
    Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika,    który przetarg wygra, od zawarcia umowy dzierżawy. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8) Wydział Inwestycji Miejskich, p. 115, tel. 77/ 4511 – 841 lub 785001861w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30- 15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA    zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.
Ilość odwiedzin: 970
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Bystrzykowska
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Bystrzykowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Bystrzykowska
Data wytworzenia informacji: 2012-10-04 09:30:45
Data udostępnienia informacji: 2012-10-04 09:30:45
Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-04 09:31:51

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner