PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanej (2-kondygnacyjnym budynkiem po byłej przychodni zdrowia przeznaczonym do rozbiórki) nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Oświęcimskiej 100A obejmującej dz. nr 62 o pow. 0,3534 ha, obręb Groszowice, KW OP1O/00094503/6.
Wyposażenie w urządzenia komunalne: en. elektr., woda, kanalizacja, c.o.
Cena wywoławcza nieruchomości ustalona została w wysokości: 83.077,00 zł.
Przeznaczenie nieruchomości zgodnie z obowiązującym Miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Groszowice – Metalchem zatwierdzonego Uchwałą nr XI/105/07 RMO z dnia 26.04.2007r. – ww. działka znajduje się w obszarze oznaczonym na rysunku planu symbolem 1UZ - usługi opieki zdrowotnej. Dopuszcza się przeznaczenie uzupełniające: usługi administracji, usługi z zakresu obsługi ludności lub przedsiębiorstw, zieleń, urządzenia i obiekty towarzyszące w tym sieci infrastruktury technicznej, mała architektura, parkingi i komunikacja wew.
Przetarg odbędzie się w dniu 14 stycznia 2011 r. o godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola - Pl. Wolności 7/8,sala konferencyjna III p., II klatka schodowa.
Na 21.10.2010r. wyznaczono termin I przetargu, który zakończył się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 11 stycznia 2011 r. Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, pok. 115 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dot. przetargu ( formularz oświadczenia przepisy prawne w tut. Wydz.) .
Osoby prowadzące działalność gosp. winny przedłożyć oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby prawne - oryginał odpisu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciągania zobowiązań. Ww. dokumenty winny być aktualne ( z ostatnich 6 m-cy).
Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału w przetargu.
2. Dokonania do dnia 11 stycznia 2011 r. wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł. na konto Urzędu Miasta Opola Bank Polski PKO nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731 i przedłożenia potwierdzenia jego wpłaty w ww. miejscu i czasie.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygra od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w przetargu
przed zawarciem umowy notarialnej, której termin ustalony zostanie w ciągu 21 dni licząc od dnia przetargu oraz pokrycia wszelkich opłat i podatków związanych z nabyciem nieruchomości na własność.
Informacje dodatkowe: Urząd Miasta Opola ( Plac Wolności 7-8) Wydział Inwestycji Miejskich, pok. 115, tel. 77/45-11-841, tel. kom. 785001861 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30. Ogłoszenia o przetargach i rokowaniach dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola: www.opole.pl lub www.bip.um.opole.pl.
Prezydent Miasta Opola - zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny.