PREZYDENT MIASTA OPOLA
Zaprasza do udziału w I rokowaniach na sprzedaż niesamodzielnego lokalu mieszkalnego składającego się z 1 pokoju z prowizorycznie wydzielonym aneksem kuchennym i wc o łącznej powierzchni użytkowej 18 m2 zlokalizowanym w budynku położonym w Opolu przy ul. Piastowskiej 21a/2a ( parter) wraz ze sprzedażą ułamkowej części gruntu obejmującego dz. nr 73 o pow. 0,1321 ha z km. 50, obręb Opole, KW OP1O/00086906/2 niezbędnego do racjonalnego korzystania z ww. lokalu.
Przedmiotowa nieruchomość nie jest obciążona ograniczonymi prawami rzeczowymi bądź zobowiązaniowymi.
Instalacje: wod.-elektr., woda, kanalizacja, gaz.
Do lokalu przynależy piwnica nr 8 o pow. 11,56m2.
Cena wywoławcza nieruchomości w II przetargu została ustalona w wysokości – 46.170,00 zł.; w tym cena lokalu: 32.940,00 zł., cena gruntu w udziale procentowym ( 4,87%) – 13.230,00 zł.;
Przeznaczenie w planie zagospodarowania przestrzennego -f. mieszkaniowa z tow. usługami.
Ww. nieruchomość zostanie udostępniona do oglądania, po uprzednim uzgodnieniu terminu z: zarządcą tj. „Turhand – Ret” Sp. z o.o., ul. Dworska 2b, tel. 77/ 474-75-15.
Uwaga: Udział w rokowaniach mogą wziąć wyłącznie współwłaściciele nieruchomości położonej przy ul. Piastowskiej 21a z uwagi na fakt, iż przedmiotowy lokal mieszkalny jest niesamodzielny.
Rokowania odbędą się w dniu 5 listopada 2010r. o godz. 930 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, 2 klatka schodowa, III p., pl. Wolności 7/8.
Na 21 .06.2010r, 31.08.2010r. . wyznaczono terminy I i II przetargów, które zakończyły się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do rokowań zobowiązani są do:
1. złożenia do dnia 2 listopada 2010 r. Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich, pok. 115 w zamkniętej kopercie z napisem „Rokowania - ul. ......................” pisemnego zgłoszenia zawierającego m.in. dane oferenta, proponowaną cenę za nabycie na własność nieruchomości oraz sposób jej zapłaty.
Zgłoszenie winno zwierać pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi rokowań ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale).
Do zgłoszenia należy dołączyć kopię wpłaty zaliczki.
Osoby prowadzące działalność gosp. winny przedłożyć oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby prawne - oryginał odpisu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciągania zobowiązań. Ww. dokumenty winny być aktualne ( z ostatnich 6 m-cy).
Uwaga: Przystępujący do rokowań winni w ww. terminie przedłożyć oryginał aktu własności nieruchomości usytuowanej w budynku przy ul. Piastowskiej 21a.
Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału w przetargu.
2. Dokonania w ww. terminie wpłaty zaliczki w wysokości 4.600,00 na konto Urzędu Miasta Opola PKO Bank Polski Nr 74102036680000510201597731.
Za zachowanie terminu wpłaty zaliczki uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacona zaliczka ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Zaliczka wpłacona przez pozostałych uczestników rokowań podlega zwrotowi.
Wygrywający rokowania zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w rokowaniach oraz wszelkich innych opłat i podatków związanych z nabyciem ww. lokalu na własność przed zawarciem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni, licząc od dnia rokowań.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8 ), Wydział Inwestycji Miejskich , pok. 115, tel. 774511 – 841, tel. kom. 785001861 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.