PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza I przetarg pisemny nieograniczony
na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Wschodniej obejmującej działkę nr 92 o pow. 7,8998 ha, km. 68, obręb Nowa Wieś Królewska, KW 77364.
Uwaga: Wraz ze sprzedażą dz. nr 92 nastąpi ustanowienie służebności gruntowej na tej działce, tj. ustanowienie prawa przejazdu i przechodu do studni głębinowej znajdującej się na działkach nrnr: 63/1, 64/1, 65/1 z km 68, obręb NWK- na rzecz każdoczesnych posiadaczy ww. działek.
Cena wywoławcza nieruchomości ustalona została w wysokości 5.800.000,00 zł.
Wyposażenie w urządzenia komunalne: energia elektryczna, wodociąg, kanalizacja.
Działka przeznaczona jest pod funkcję produkcyjno- usługową.
Przetarg (część jawna) odbędzie się w dniu 29 sierpnia 2008 r. o godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola - Pl. Wolności 7/8, sala konferencyjna III p., II klatka schodowa.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 26 sierpnia 2008 r. – Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115 w zamkniętej kopercie z napisem – ?Przetarg – działka nr 92 przy ul. Wschodniej” pisemnej oferty zawierającej m.in. dane dot. oferenta, propozycję ceny za nabycie na własność nieruchomości oraz sposób zagospodarowania nieruchomości.
Oferta winna zawierać pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale).
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty wadium.
Osoby prowadzące działalność gosp. winny przedłożyć oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; osoby prawne - oryginał odpisu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciągania zobowiązań. Ww. dokumenty winny być aktualne ( z ostatnich 6 m-cy).
Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału w przetargu.
2. Wniesienia do dnia 26 sierpnia 2008 r. wadium w wysokości 500.000,00 zł. na konto bankowe Urzędu Miasta Opola PKO Bank Polski Nr 74102036680000510201597731.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wniesione wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wniesione przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w przetargu ( do ceny wylicytowanej należy doliczyć 22 % podatku Vat) przed zawarciem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni, licząc od dnia przetargu oraz wszelkich innych opłat i podatków związanych z nabyciem ww. nieruchomości na własność.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8) Wydział Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 115, tel. 0-77 45-11–841 w dniach pracy Urzędu w godz. 730 - 1530. Ogłoszenia o przetargach i rokowaniach są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola : www.opole.pl lub www.bip.um.opole.pl
PREZYDENT MIASTA OPOLA PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bądź odwołania przetargu.