|
Przetargi: 2008 > luty > 2008-02-05 ROKOWANIA O NABYCIE PRAWA DO ZAWARCIA UMOWY NAJMU GARAŻY POŁOZONYCH W OPOLU PRZY ULUL.: LUBOSZYCKIEJ -GARAŻ NR 69, ZESTAW i, GARAŻ NR 30, ZESTAW IV PREZYDENT MIASTA OPOLA
zaprasza do udziału w rokowaniach o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu ( na czas nieokreślony) garaży położonych w Opolu przy:
1. ul. Luboszyckiej, garaż nr 69, zestaw I, o pow.16,50 m2.
Kwota wywoławcza w III przetargu ustalona została w wysokości 49,00 zł., zaliczka 24,00 zł.
2. ul. Luboszyckiej, garaż nr 30, zestaw IV, o pow. 16,50 m2
Kwota wywoławcza w III przetargu ustalona została w wysokości 49,00 zł., zaliczka 23,00 zł.
Garaż wymaga wykonania remontu przez przyszłego jego użytkownika, bez prawa dochodzenia zwrotu kosztów.
Uwaga: kwota uzyskana w przetargu pozostaje bez wpływu na wysokość czynszu, który zostanie określony w umowie najmu.
Ww. garaż zostanie udostępniony do oglądania, po uprzednim uzgodnieniu terminu z: „Turhand-Ret” Sp. z o.o. w Opolu, ul. Dworska 2b, tel. 0-77 474-75-15- dot. poz. 1 i 2.
Rokowania odbędą się w dniu 5 lutego 2008 r. o godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, III p., 2 klatka schodowa, pl. Wolności 7/8.
Na dni: 13.02.2007, 23.03.2007, 05.07.2007r., 13.08.2007r. , 30.10.2007r. wyznaczono terminy przetargów zakończonych wynikiem negatywnym.
Przystępujący do rokowań zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 1 lutego 2008r. - Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115 w zamkniętej kopercie z napisem ?Rokowania – ul. ...............” pisemnego zgłoszenia zawierającego m.in. dane oferenta, proponowaną kwotę za nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu.
Zgłoszenie winno zwierać pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi rokowań ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale ).
Składający oświadczenie winien przedłożyć kopię dowodu wpłaty zaliczki oraz w przypadku przedsiębiorców aktualny ( z ostatnich 6-m-cy) oryginał zaświadczenia o wpisie do ewidencji bądź, w przypadku firm - oryginał wyciągu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciągania zobowiązań.
2. Dokonania w ww. terminie wpłaty zaliczki w podanej wyżej wysokości w kasie Urzędu Miasta Opola, pl. Wolności 7/8, pok. 110 do godz. 14.00.
Wpłacona zaliczka ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia umowy najmu. Zaliczka wpłacona przez pozostałych uczestników rokowań podlega zwrotowi.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( pl. Wolności 7/8 ), Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115, tel.77/4511 – 841 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30 – 15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania najemcy.
Ilość odwiedzin: | 955 | Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Bystrzykowska | Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Bystrzykowska | Osoba, która wprowadzała dane: | Anna Bystrzykowska | Data wytworzenia informacji: | 2008-01-18 08:45:34 | Data udostępnienia informacji: | 2008-01-18 08:45:34 | Data ostatniej aktualizacji: | 2008-01-18 08:45:34 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|