PREZYDENT MIASTA OPOLA
Zaprasza do udziału w I rokowaniach na sprzedaż lokalu użytkowego ( wymagającego przeprowadzenia remontu ) położonego w Opolu przy ul. Pandzy 16A ( parter) składającego się z 2 pomieszczeń o łącznej pow. 70,88 m2 ( wc na zewnątrz budynku) wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu obejmującego dz. Nr 41/1 o pow. 0,0786 ha, karta mapy 71, obręb Nowa Wieś Opolska, KW 75291 niezbędnego do racjonalnego korzystania z lokalu.
Cena wywoławcza nieruchomości z II przetargu: 151.434,00 zł., w tym lokalu – 133.813,00 zł.; gruntu w udziale procentowym ( 26,90%)- 17.621,00 zł.
Lokal wyposażony jest w instalacje: en.elektr., wod. – kan., gaz.
Ww. lokal zostanie udostępniony do oglądania, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zarządcą tj. „Feromą” Sp. z o.o., ul. Reymonta 47 of., tel. 77/454-48-42.
Uwaga: Rodzaj prowadzonej działalności w ww. lokalach wymaga uzyskania zgody wspólnoty mieszkaniowej budynku, w którym usytuowany jest lokal.
Rokowania odbędą się w dniu 23 stycznia 2008 r. o godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, 2 klatka schodowa, III p., pl. Wolności 7/8.
Na dni: 20.09.2007r., 14.11.2007r.-wyznaczono terminy I i II przetargów, które zakończyły się wynikiem negatywnym.
Przystępujący do rokowań zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 18 stycznia 2008r. – Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich - Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115 w zamkniętej kopercie z napisem – Rokowania – ul...........” pisemnego zgłoszenia zawierającego m.in. dane oferenta, proponowaną cenę za nabycie na własność lokalu użytkowego oraz sposób jej zapłaty.
Zgłoszenie winno zawierać pisemne oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi rokowań ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Referacie ).Do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki.
Składający oświadczenie winien przedłożyć oryginał aktualnego ( z ostatnich 6-m-cy) zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej ( dot. przedsiębiorców) bądź oryginał wyciągu z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciąganie zobowiązań ( dot. firm).Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału rokowaniach.
2 . Dokonania w ww. terminie, wpłaty zaliczki w wysokości 15.000,00 na konto bankowe Urzędu Miasta Opola PKO Bank Polski Nr 74102036680000510201597731.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacona zaliczka ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się bez usprawiedliwienia uczestnika, który rokowania wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Zaliczka wpłacona przez pozostałych uczestników rokowań podlega zwrotowi.
Wygrywający rokowania zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w rokowaniach przed zawarciem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni, licząc od dnia rokowań oraz wszelkich innych opłat i podatków związanych z nabyciem ww. lokalu na własność.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( pl. Wolności 7/8 ), Wydział Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115, tel. 77/4511-841 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.
Uwaga: Formularz oświadczenia oraz wzór zgłoszenia dostepne na stronie internetowej: www.bip.um.opole.pl