PREZYDENT MIASTA OPOLA
ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego ( wymagającego przeprowadzenia remontu ) położonego w Opolu przy ul. Pandzy 16A ( parter) składającego się z 2 pomieszczeń o łącznej pow. 70,88 m2 ( wc na zewnątrz budynku) wraz z oddaniem w użytkowanie wieczyste ułamkowej części gruntu obejmującego dz. Nr 41/1 o pow. 0,0786 ha, karta mapy 71, obręb Nowa Wieś Opolska, KW 75291 niezbędnego do racjonalnego korzystania z lokalu.
Cena wywoławcza nieruchomości wynosi: 151.434,00 zł., w tym lokalu – 133.813,00 zł.; gruntu w udziale procentowym ( 26,90%) – 17.621,00 zł.
Lokal wyposażony jest w instalacje: en.elektr., wod. – kan., gaz.
Ww. lokal zostanie udostępniony do oglądania, po uprzednim uzgodnieniu terminu z zarządcą tj. „Feromą” Sp. z o.o., ul. Reymonta 47 of., tel. 77/454-48-42.
Uwaga: Rodzaj prowadzonej działalności w ww. lokalach wymaga uzyskania zgody wspólnoty mieszkaniowej budynku, w którym usytuowany jest lokal.
Przetarg odbędzie się w dniu 14 listopada 2007 r. o godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola – sala konferencyjna, 2 klatka schodowa, III p., pl. Wolności 7/8.
Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:
1. Złożenia do dnia 9 listopada 2007 r. - Urząd Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich –Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dotyczącymi przetargu ( formularz oświadczenia, przepisy prawne w tut. Wydziale ).
Składający oświadczenie winien przedłożyć aktualne ( z ostatnich 6-m-cy) zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej ( dot. przedsiębiorców) bądź wyciąg z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji oraz zaciąganie zobowiązań ( dot. firm).
Nie złożenie w ww. terminie wymaganych dokumentów będzie skutkowało nie dopuszczeniem do udziału w przetargu.
2. Dokonania do dnia 9 listopada 2007 r. wniesienia wadium wysokości 15.000,00 zł. na konto Urzędu Miasta Opola Bank Polski PKO nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731.
Za zachowanie terminu wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.
Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygra od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.
INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8 ), Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów Zamówień Publicznych, pok. 115, tel. 77/45-11– 841 w dniach pracy Urzędu w godz. 7.30-15.30.
PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.