logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   minus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2005 > czerwiec > 2005-06-30
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA ODDANIE W UŻYTKOWANIE WIECZYSTE NIEZABUDOWANEJ NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ PRZY UL. OŚWIĘCIMSKIEJ

Prezydent Miasta Opola

ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na oddanie w użytkowanie wieczyste niezabudowanej nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Oświęcimskiej obejmującej działkę Nr 59/2 o pow. 0,0412 ha z km. 12, obręb Groszowice, KW 77304.

Cena wywoławcza ustalona została w wysokości: 21.454,00 zł.

Ww. działkę przeznacza się po drobną nieuciążliwą zabudowę usługową.

Uzbrojenie techniczne: energia elektr., woda, gaz, kanalizacja deszczowa.

Termin budowy: rozpoczęcie: 2 lata - zakończenie: 5 lat licząc od daty zawarcia umowy notarialnej.

Uwaga: Jeżeli użytkownik wieczysty będzie korzystał z ww. nieruchomości w sposób sprzeczny z ustalonym w umowie, a w szczególności jeśli nie rozpocznie lub nie zakończy budowy w ustalonym terminie – nastąpi rozwiązanie umowy użytkowania wieczystego.

PRZETARG odbędzie się w dniu 30 czerwca 2005r. o godz. 9.00 w Urzędzie Miasta Opola, Wydział Inwestycji Miejskich-Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pl. Wolności 7-8 , II klatka schodowa, III p. sala narad.

Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:

1. Złożenia do dnia 27 czerwca 2005 do godz. 13.30 – Urząd Miasta Opola, Wydział inwestycji Miejskich-Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami i przepisami prawnymi dot. przetargu ( formularz oświadczenia przepisy prawne w tut. Wydz.)

Składający oświadczenie winien przedłożyć wyciąg z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji ( dot. firm ).

2. Dokonanie w ww. terminie, po spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 1 wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł. na konto Urzędu Miasta Opola Bank Millenium S.A. 19116022020000000060137843.

Za zachowanie terminu wpłaty wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.

Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika przetargu, który przetarg wygra od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.

UWAGA: Wygrywający przetarg ( użytkownik wieczysty) zobowiązany jest do dokonania wpłaty pierwszej opłaty w wysokości 25 % ceny osiągniętej w przetargu, przed zawarciem umowy notarialnej, której termin ustalony zostanie w ciągu 21 dni licząc od dnia przetargu. Natomiast następne opłaty roczne w wysokości 3% tej ceny płatne są w terminie do 31 marca każdego roku. Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu może być aktualizowana, nie częściej jednak niż raz w roku jeżeli jego wartość ulegnie zmianie.

Uwaga: do ceny osiągniętej w przetargu należy doliczyć 22 % podatku Vat.

Informacje dodatkowe: Urząd Miasta Opola ( Plac Wolności 7-8) Wydział Inwestycji Miejskich-Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, pok. 115, tel. 45-11-841 w dniach pracy Urzędu w godz. 10.00-13.00.

Prezydent Miasta Opola - zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.

 

 

 

 

 

Ilość odwiedzin: 1036
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Bil
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Bil
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Bil
Data wytworzenia informacji: 2005-05-31 14:54:24
Data udostępnienia informacji: 2005-05-31 14:54:24
Data ostatniej aktualizacji: 2005-05-31 14:54:24

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner