logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   minus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2005 > czerwiec > 2005-06-16
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY NA SPRZEDAŻ ZABUDOWANEJ NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ POŁOŻONEJ PRZY UL. GAWĘDY

PREZYDENT MIASTA OPOLA

jako reprezentant Skarbu Państwa na podstawie art. 23 ust. 1 pkt. 7 w związku z art. 4 pkt. 9 b1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( tekst jednolity Dz.U. 2000 r. Nr 46, poz. 543 wraz z późniejszymi zmianami ) ogłasza II przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż zabudowanej budynkiem produkcyjno – administracyjnym o pow. 314,18 m2 i budynkiem projektowanej oczyszczalni ścieków o pow. 68,50 m2 nieruchomości gruntowej położonej w Opolu przy ul. Gawędy obejmującej działkę Nr 13/8 o pow. 0,5321 ha, karta mapy 1, obręb Zakrzów, KW 108640.

Cena wywoławcza nieruchomości ustalona została na kwotę 132.300,00 zł.,

w tym: cena gruntu: 51.750,00 zł. cena zabudowań: 80.550,00 zł.

Uzbrojenie ww. nieruchomości gruntowej stanowi droga z płyt betonowych, a w bezpośrednim sąsiedztwie: en. elektr., wodociąg z sieci.

W obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m. Opola, działka nr 13/8 oznaczona została jako teren istniejącego zainwestowania urbanistycznego – przemysł, składy.

Ww. nieruchomość zostanie udostępniona do oglądania po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Nieruchomościami Skarbu Państwa, plac Wolności 7-8, pok. 114, tel. 4511919.

Przetarg odbędzie się w dniu 21 czerwca 2005 r. o godz. 900 w Urzędzie Miasta Opola - Pl. Wolności 7/8, sala narad , III p. 2 klatka schodowa.

Przystępujący do przetargu zobowiązani są do:

1. Złożenia do dnia 16 czerwca 2005 r. w Urzędzie Miasta Opola – Wydział Inwestycji Miejskich-Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Pl. Wolności 7 / 8, p.115 pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z przepisami prawnymi i warunkami przetargu, ( formularz oświadczenia, przepisy prawne oraz warunki w tut. Wydziale ).

Składający oświadczenie winien przedłożyć wyciąg z właściwego dla siedziby oferenta rejestru lub inny dokument urzędowy, z którego wynika jego status prawny, sposób reprezentacji, a także imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentacji – dot. firm

2. Dokonania w ww. terminie, po spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 1 wniesienia wadium w

kwocie 13.000,00 zł. na konto Urzędu Miasta Bank Millenium S.A. I. o/Opole Nr 1911602202000000060137843.

Za zachowanie terminu wpłaty wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na ww. rachunek bankowy.

Wpłacone wadium ulega przepadkowi wyłącznie w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygra, od zawarcia umowy notarialnej. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników przetargu podlega zwrotowi.

Wygrywający przetarg zobowiązany jest do dokonania pełnej wpłaty kwoty osiągniętej w przetargu przed zawarciem umowy notarialnej, której termin zostanie ustalony w ciągu 21 dni, licząc od dnia przetargu oraz wszelkich innych opłat i podatków związanych z nabyciem ww. nieruchomości na własność.

W przetargu mogą wziąć udział osoby, które w związku z wojną rozpoczętą w 1939 r. pozostawiły nieruchomości na terenach nie wchodzących w skład obecnego obszaru Państwa, a które to na mocy umów międzynarodowych zawartych przez Państwo miały otrzymać ekwiwalent za mienie pozostawione za granicą.

Zaliczenie wartość nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego dokonuje się w wysokości równej 15% wartości tych nieruchomości, przy czym wysokość zaliczonej kwoty nie może przekraczać 50.000,00 zł.

Ww. osoby w terminie do 16 czerwca 2005 r. do godz. 14.00 w Wydziale Inwestycji Miejskich- Referacie Przetargów i Zamówień Publicznych, pl. Wolności 7 – 8, pok. 115, winny przedłożyć oryginał stosownego zaświadczenia lub decyzji potwierdzających posiadane uprawnienia. Osoby te zostaną zwolnione z obowiązku wniesienia wadium w podanej wyżej wysokości, jeżeli złożą pisemne zobowiązanie dot. uiszczenia kwoty równej jego wysokości, ustalonej dla pozostałych uczestników przetargu, w razie uchylenia się od zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości będącej przedmiotem przetargu.

Uwaga: Z uczestnictwa w przetargu wyłączone są osoby, które nabyły już w trybie art. 3 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o zaliczaniu na poczet ceny sprzedaży albo opłat z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa wartości nieruchomości pozostawionych poza obecnymi granicami państwa polskiego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 6, poz. 39) lub w trybie nie obowiązującego już art. 212 Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2000 r., Nr 46, poz. 543) nieruchomość o takiej samej, jak wystawiona do przetargu zabudowana nieruchomość gruntowa, funkcji w planach zagospodarowania przestrzennego.

INFORMACJE DODATKOWE: Urząd Miasta Opola ( Pl. Wolności 7/8) Wydział Inwestycji Miejskich – Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, p. 115, tel. 4511 – 841 w dniach pracy Urzędu w godz. 1000 - 1300.

PREZYDENT MIASTA OPOLA zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilość odwiedzin: 904
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Bil
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Bil
Osoba, która wprowadzała dane: Katarzyna Bil
Data wytworzenia informacji: 2005-05-19 09:54:42
Data udostępnienia informacji: 2005-05-19 09:54:42
Data ostatniej aktualizacji: 2005-05-19 09:54:42

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner