Opole, 15.12.2011r.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
„ŚRÓDMIEŚCIE” w OPOLU
45-047 OPOLE
ul. Waryńskiego 30
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA:
„ZAKUP DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ „ŚRÓDMIEŚCIE” W OPOLU”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, odczynników oraz szczepionek profilaktycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu”:
Zadanie nr 1: Kompresy gazowe nie jałowe CPV 33141119-7
Zadanie nr 2: Szpatułki drewniane CPV 33141000-0
Zadanie nr 3: Rękaw do sterylizacji narzędzi CPV 33772000-2
Zadanie nr 4: Spirytus skażony CPV 33631600-8
Zadanie nr 5: Rękawice lateksowe CPV 33141000-0
Zadanie nr 6: Worki na odpady medyczne żółte CPV 33141000-0
Zadanie nr 7: Worki na odpady medyczne czerwone CPV 33141000-0
Zadanie nr 8: Worki na odpady medyczne niebieskie CPV 33141000-0
Zadanie nr 9: Zapinki do worków CPV 33141000-0
Zadanie nr 10: Odczynnik Lugola CPV 33696500-0
Zadanie nr 11: Odczynnik – Formaldehyd 10% CPV 33696500-0
Zadanie nr 12: Paski do moczu CPV 33696500-0
Zadanie nr 13: Krew kontrolna 3 poziomowa CPV 33696500-0
Zadanie nr 14: Kuwety MAKRO CPV 33140000-3
Zadanie nr 15: Odczynnik do koagulologii przeznaczone do aparatu COATRON M2 CPV 33696500-0
Zadanie nr 16: Szczepionka przeciw ospie wietrznej CPV 33651600-4
Zadanie nr 17: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych CPV 33651600-4
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg podziału na powyższe zadania
· Termin składania ofert - 22.12.2011r. godz. 1200
· Miejsce składania ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, Sekretariat pokój nr 17
· Otwarcie ofert nastąpi dnia – 22.12.2011r. o godz. 1230
· Miejsce otwarcia ofert – Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Śródmieście” w Opolu, ul. Waryńskiego 30, pokój nr 16
· Termin realizacji zamówienia :
Zadania nr: 2, 3, 4 - 12 miesięcy od daty podpisania umowy
Zadania nr: 17 - 18 miesięcy od daty podpisania umowy
Pozostałe zadania - od 02.01.2012r. do 01.01.2013r.
· W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy:
- prowadzący działalność gospodarczą zbieżną z przedmiotem zamówienia,
- spełniający wymogi z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
· Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
b) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym,
c) charakterystyka produktu (dot. odczynników, szczepionek profilaktycznych),
d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, art. 44 Ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ),
e) zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 2 do SIWZ),
f) dokumenty dotyczące wpisu wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
- wypis z Krajowego Rejestru Sądowego; - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
g) w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy
przedstawić dokumenty zgodne z obowiązującymi przepisami w zależności od oferowanych wyrobów:
- certyfikat CE,
- deklaracja zgodności,
- zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 i przepisy wykonawcze do tej ustawy),
- wpis do rejestru środków farmaceutycznych, zgodnie z obowiązującym art. 3 ust.1 Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne – tj. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz.271), ważne przez okres trwania umowy,
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Europejską lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 06.09.2001r.).
· Formularze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdują się do pobrania na stronie internetowej www.bip.um.opole.pl oraz www.srodmiescie.opole.pl
· SIWZ można także odebrać w siedzibie Zamawiającego , pokój nr 17
Formularz można odebrać osobiście, lub pocztą – na pisemną prośbę wykonawcy
Wnioski o przesłanie SIWZ prosimy przesyłać na numer faxu (0-77) 44-120-72 lub drogą elektroniczną na adres logistyka@srodmiescie.opole.pl
· Kryterium oceny ofert:
- cena ofertowa – 100 %
· Zamawiający nie przewiduje wpłacania wadium przetargowego.
· Termin związania ofertą - 30 dni
· Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
· Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.