logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2010 > maj > 2010-05-19
Opracowanie dokumentacji budowy ekranów akustycznych na wiadukcie drogowym

Opole: Opracowanie dokumentacji budowy ekranów akustycznych na wiadukcie drogowym nad linią PKP w ciągu ul. Armii krajowej w Opolu
Numer ogłoszenia: 112129 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji budowy ekranów akustycznych na wiadukcie drogowym nad linią PKP w ciągu ul. Armii krajowej w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej poprawy ochrony przed hałasem mieszkańców budynków zlokalizowanych przy wiadukcie w ciągu ulicy Armii Krajowej w Opolu, na odcinku od ul. Łokietka do ul. Londzina. Opis stanu istniejącego: Budowa wiaduktu nad torami w ciągu ul. Armii Krajowej została ukończona w 1966 roku natomiast w 1994 roku zakończono remont wiaduktu. Odległość od krawędzi wiaduktu do budynków znajdujące się w rejonie wiaduktu wynosi: - od 2,4 do 6,5 m dla numerów od 2 do 16 ( ul. Obrońców Stalingradu - ulica równoległa do ul. Armii Krajowej ), - od 8,5 do 12,0 m dla numerów od 3 do 7 ( ul. Obrońców Stalingradu - ulica równoległa do ul. Armii Krajowej ), - 15,0 m dla numeru 22 ( ul. Łokietka ). Jezdnia wznosi się od poziomu terenu do wysokości pierwszego piętra ( przy wysokim parterze ) przy budynkach nr 2 ( ul. Obrońców Stalingradu ) i nr 22 ( ul. Łokietka ). Po lewej stronie wiaduktu oraz dojazdu w pasie chodnika znajdują się słupy oświetleniowe. Na obiekcie po obu stronach jezdni w pasie chodnika zamontowano bariery energochłonne. Powyższe elementy zawężają szerokość użytkową chodników. Dojazd do wiaduktu po lewej stronie ul. Armii Krajowej jest zabezpieczony ścianą oporową natomiast po prawej stronie ściana oporowa przy obiekcie a w dalszej części skarpa ziemna porośnięta krzewami i drzewami. Analiza akustyki na skrzyżowaniu ul. Ozimskiej z Plebiscytową oraz na wiadukcie nad linią PKP w ciągu ul. Armii Krajowej w Opolu wraz z propozycją rozwiązań wykonana w lutym 2009 roku przez zespół pod kierownictwem dr inż. Tadeusza Wszołka AGH Kraków potwierdziła subiektywne odczucia mieszkańców i przedstawiła zasięg strefy ponadnormatywnego hałasu oraz rozwiązania umożliwiające obniżenie poziomu hałasu. Przedmiotowy teren nie posiada aktualnego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić a) pomiary i propozycje zawarte w Analizie poprawy akustyki na skrzyżowaniu ul. Ozimskiej z Plebiscytową oraz na wiadukcie nad linią PKP w ciągu ul. Amii Krajowej w Opolu wraz z propozycją rozwiązań opracowanej przez zespół pod kierownictwem dr inż. Tadeusza Wszołka, luty 2009 r. b) pomiary ruchu prowadzone w 2010 r. w posiadaniu Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu na wysokości budynku Obrońców Stalingradu 9a ( sklep z częściami do samochodów ) 2. Dokumentację projektową należy uzgodnić z: a) Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola w zakresie lokalizacji ekranów oraz ewentualnego przestawienia oświetlenia ulicznego. b) Zakładem Energetycznym EnergiaPro S.A. w Opolu w przypadku koniczności przestawienia oświetlenia ulicznego. Uwaga! Wnioskodawcą do EnergiaPro S.A. w Opolu o wydanie warunków przyłączeniowych jest Urząd Miasta Opola Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej. 3. Projekty organizacji ruchu na czas budowy należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: Etap I 1) Analiza lokalizacji ekranów z uwzględnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych, 2) Analiza wraz z niezbędnymi obliczeniami nośności konstrukcji wiaduktu, ścian oporowych oraz nasypów ziemnych pod kątem obciążenia siłami generowanymi przez ekrany akustyczne, 3) Przedstawienie wyników powyższych analiz w formie koncepcji z szacunkowym określeniem kosztu realizacji Zamawiającemu. Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, nastąpi tylko w przypadku zagwarantowanego bezpieczeństwa konstrukcji obiektu oraz bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych po wykonaniu ekranów akustycznych. Etap II 1) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 2) Badania geotechniczne gruntu ( w przypadku lokalizacji ekranów w skarpie ), 3) Decyzja o uzyskaniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 4) Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 5) Projekt budowlany wielobranżowy winien zawierać informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6) Projekty wykonawcze oddzielnie dla każdej branży, 7) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, 8) Sporządzenie oddzielnie dla każdej branży: a) przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe b) kosztorysu inwestorskiego, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 9) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 10) Uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 11) Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 12) Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami: - o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego - o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 12) Wystawić 36-miesięczną gwarancję. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy a) projekt budowlany wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. b) projekty wykonawcze oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. c) projekt organizacji ruchu na czas budowy- 4 egz. d) przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe - po 2 egz. e) kosztorysy inwestorskie - po 2 egz. f) specyfikacje techniczne - po 3 egz. g) wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) po 4 kpl.: - o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, - o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenia zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, h) wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 90.74.22.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   1 W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust.1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   1 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem do wykazu dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji budowy ekranów akustycznych na wiadukcie.Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży mostowej. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·                  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                   

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. Zmian przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności jej: 1.1. Zakresu, 1.2. Terminu, 1.3. Ceny, a w szczególności: a) zmian podatku VAT, b) wprowadzenia akcyzy, c) braku konieczności wykonania któregokolwiek elementu zamówienia wykazanego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Zmiany nazwy lub adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno- prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 3. Zmiany podwykonawcy lub osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do kierowania pracami wymienionymi w ofercie, za uprzednią zgoda Zamawiającego, 4. Zmiany terminu wykonania usług w przypadku: a) przedłużenia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, terminu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację usług, b) udzielenia zamówienia dodatkowego bądź uzpełniającego powodującego wstrzymanie usług zasadniczych, c) konieczności przerwania usług ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, d) zaistnienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usług, e) wstrzymania usług, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przez uprawniony organ. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony umowy wyrażają na to zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zatrząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2010-05-07 11:13:23 - SIWZ (206.00 kB)
2010-05-07 11:14:14 - formularz cenowy (56.00 kB)
2010-05-07 11:14:55 - wzór umowy (77.50 kB)
2010-05-07 11:15:54 - orientacja (231.45 kB)
2010-05-07 11:16:53 - przekroj wiadukt (324.09 kB)

Nazwa dokumentu: Opracowanie dokumentacji budowy ekranów akustycznych na wiadukcie drogowym
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2010-05-07 11:11:07
Data udostępnienia informacji: 2010-05-07 11:11:07
Data ostatniej aktualizacji: 2010-05-07 11:20:10

Wersja do wydruku...

corner   corner