logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
minusPrzetargi
   plus0
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Przetargi: 2009 > październik > 2009-10-19
Przebudowa ulicy Jana Cybisa w Opolu

Opole: Przebudowa ulicy Jana Cybisa w Opolu wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ).
Numer ogłoszenia: 343292 - 2009; data zamieszczenia: 02.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg w Opolu , Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4543767, 4536602, faks 077 4536602 w.102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Jana Cybisa w Opolu wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej )..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem 1.Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (spełniającej wszystkie wymogi wynikające z polskiego prawa obowiązującego w dniu wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie formy jak i wymaganej procedury ustalonej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami oraz przepisów związanych ) na przebudowę ul. Jana Cybisa zgodnie z warunkami określonymi w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego Uchwała nr XXIV/245/08 Rady Miasta Opola z dnia 24 stycznia 2008 r. wraz z budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej. 2.Decyzji o pozwoleniu na budowę włączenie ul. Jana Cybisa do ul. Strzelecka. Opis stanu istniejącego: Odcinek I długość ok.410 m : od ul. Strzeleckiej do ul. H. Modrzejewskiej łąki, dojazd do 1 budynku drogą polną od ul. H. Modrzejewskiej do ul. B. Biegasa droga gruntowa utwardzona od ul. B. Biegasa do ul. W. Orkana droga gruntowa nieutwardzona Odcinek II długość ok. 430 m: od ul. W. Orkana do ul. S. Masłowskiego droga utwardzona (tłuczeń, frezowina) od ul. S. Masłowskiego do ul. L. Rydla droga utwardzona (tłuczeń), łąka ( brak podziału działek) Odcinek III długość ok. 510 m: od ul. L. Rydla do ul. K. Wierzyńskiego nawierzchnia asfalt. szer. 5 m na granicy pasa drogowego od ul. K. Wierzyńskiego do ul. K. Baczyńskiego nawierzchnia asfalt. szer. 4 m od ul. K. Baczyńskiego do granicy MPZP droga gruntowa nieutwardzona ( dojazd do pól) Wytyczne dla wykonawcy: 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) włączenie przebudowywanej drogi do ul. Strzeleckiej, b) budowę oświetlenia ulicznego, c) budowę kanalizacji deszczowej (odwodnienia drogi), d) budowę 1-stronnego chodnika i 1 stronnej ścieżki pieszo-rowerowej. 2. Dokumentację projektową branży elektrycznej należy uzgadniać z Wydziałem Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. 3. Projekty organizacji ruchu na czas budowy i organizacji ruchu docelowej należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres zamówienia: Etap I 1) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 2) Opracowanie koncepcji przebudowy, 3) Wystąpienie do Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, tj. opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego i projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej branży nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1) Badania geotechniczne gruntu, 2) Projek podziału dwóch działek, z operatem szacunkowym. 3) Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) przebudowy ul. J. Cybisa, 4) Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) budowy włączenia ul. J. Cybisa do ul. Strzeleckiej, 5) Projekt wykonawczy - oddzielnie dla każdego odcinka i każdej branży , 6) Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 7) Uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 8) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót i projektu organizacji ruchu docelowego, 9) Sporządzenie oddzielnie dla każdego odcinka i każdej branży: a) przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe b) kosztorysu inwestorskiego, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 10) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 11) Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 12) Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( w przypadku konieczności opracowania), 13) Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania), 14) Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie: pozwolenia na budowę włączenia ul. J. Cybisa do ul. Strzeleckiej oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej przebudowy ul. J. Cybisa i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji, 15) Wystawić 36-miesięczną gwarancję. 2 Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: a) projekty budowlane wielobranżowe zawierające informację bioz. - po 4 egz. b) projekt wykonawczy oddzielnie dla skrzyżowania i każdego odcinka oraz każdej branży - po 4 egz. c) projekt podziału działek z operatem szacunkowym - 4 egz. d) projekty organizacji ruchu - po 4 egz. e) przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla skrzyżowania i każdego odcinka oraz każdej branży - po 2 egz. f) kosztorysy inwestorskie dla skrzyżowania i każdego odcinka oraz każdej branży- po 2 egz. g) specyfikacje techniczne dla skrzyżowania i każdego odcinka oraz każdej branży - po 3 egz. h) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku konieczności opracowania) - 3 egz. i) wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie: - decyzji o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających zezwolenia na realizację inwestycji - przebudowa ul. J. Cybisa - po 4 kpl - decyzji o uzyskanie pozwolenia na budowę włączenia ul. J. Cybisa do ul. Strzeleckiej - 4 kpl - decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum jednego projektanta, posiadającego uprawnienia w branży drogowej i przynależnego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik do SIWZ, oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub współpracuje z geodetą posiadającym uprawnienia z art. 43 ust. 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania 6.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Aleja Przyjaźni 9, 45-573 Opole, pokój 54, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: 1. Zmian przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności jej: 1.1. Zakresu, 1.2. Terminu, 1.3. Ceny, a w szczególności: a) zmian podatku VAT, b) wprowadzenia akcyzy, c) braku konieczności wykonania któregokolwiek elementu zamówienia wykazanego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Zmiany nazwy lub adresu firmy spowodowane zmianą formy organizacyjno- prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 3. Zmiany podwykonawcy lub osoby wyznaczonej przez Wykonawcę do kierowania pracami wymienionymi w ofercie, za uprzednią zgoda Zamawiającego, 4. Zmiany terminu wykonania usług w przypadku: a) przedłużenia, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, terminu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację usług, b) udzielenia zamówienia dodatkowego bądź uzpełniającego powodującego wstrzymanie usług zasadniczych, c) konieczności przerwania usług ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie usług, d) zaistnienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację usług, e) wstrzymania usług, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, przez uprawniony organ. Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a strony umowy wyrażają na to zgodę..

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2009-10-02 12:02:55 - SIWZ (174.50 kB)
2009-10-02 12:03:32 - formularz cenowy (63.50 kB)
2009-10-02 12:04:21 - sytuacja (979.41 kB)
2009-10-02 12:04:54 - umowa (78.00 kB)
2009-10-21 09:03:49 - ZP-12 (38.00 kB)
2009-10-21 09:04:17 - Zp-21 (29.50 kB)
2009-10-21 09:04:58 - ogłoszenie o wyborze wykonawcy (28.50 kB)

Nazwa dokumentu: Przebudowa ulicy Jana Cybisa w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Kopij Adam
Osoba, która odpowiada za treść: Kopij Adam
Osoba, która wprowadzała dane: Kopij Adam
Data wytworzenia informacji: 2009-10-02 12:00:13
Data udostępnienia informacji: 2009-10-02 12:00:13
Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-21 09:05:29

Wersja do wydruku...

corner   corner