OGŁOSZENIE
Prezydenta Miasta Opola
o powołaniu lekarza do stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym na terenie Miasta Opola
Prezydent Miasta Opola, na podstawie art. 11 ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz. U. z 2011 r., Nr 118, poz. 687
z późn. zm.), w celu powołania lekarza do stwierdzenia zgonu i jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w granicach administracyjnych miasta Opola, zaprasza lekarzy do składania ofert na świadczenie tej usługi.
Stwierdzenie zgonu i jego przyczyny oraz wystawienie karty zgonu dotyczy, zgodnie z ustawą, przypadków gdy nie można ustalić lekarza leczącego zmarłego w jego ostatniej chorobie.
Prosimy lekarzy zainteresowanych świadczeniem ww. usług o przesyłanie swoich ofert, na pobranym ze strony internetowej Urzędu Miasta Opola druku oferty.
Ofertę należy dostarczyć na adres: Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, bądź emailem na adres: itgk@um.opole.pl do dnia 31.12.2014 r.
Z projektem umowy można zapoznać się w Urzędzie Miasta Opola w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej, pl. Wolności 7-8, pokój 112, tel. 77 45 11 902 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 lub na stronie internetowej www.opole.pl.
Druk oferty można pobrać ze strony internetowej Miasta Opola lub w Urzędzie Miasta Opola w Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej.