logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
minusOgłoszenia
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusObwieszczenia
A A A


Ogłoszenia: 2013 > grudzień > 2013-12-30
Ogłoszenie

Opole, dnia 30-12-2013 r.

BPWM.0540.1.161.2013

ZAPYTANIE O CENĘ

Nie podlegające przepisom ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy PZP ze względu na wartość zamówienia poniżej 14 000 EUR.

 

Proszę o przygotowanie oferty cenowej na działania w mediach społecznościowych w okresie od 13-01-2014 r. do 31-12-2014 r.  

W skład prac powinny wchodzić:

1. Kreacja oraz wdrożenie oprawy graficznej dwóch oficjalnych profili na Facebook'u (cykliczna zmiana minimum 1 raz w miesiącu):

  • Miasta Opola (www.facebook.com/MiastoOpole),
  • Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu (www.facebook.com/FestiwalWOpolu).

2. Systematyczne prowadzenie działań na dwóch oficjalnych profilach Opola na Facebook’u:

  • Miasta Opola (www.facebook.com/MiastoOpole),
  • Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu (www.facebook.com/FestiwalWOpolu).

Na co składają się:

  • cotygodniowe spotkania robocze w siedzibie Zamawiającego z osobami odpowiedzialnymi za projekt z ramienia miasta Opola oraz stały z nimi kontakt,
  • interakcja z innymi fanpage'ami oraz profilami związanymi tematycznie i lokalnie z miastem Opole oraz Krajowym Festiwalem Piosenki Polskiej w Opolu,
  • kreacja, oprawa, wdrożenie i promowanie konkursów związanych z Opolem (dedykowannych do jak najszerszej grupy odbiorców a co za tym idzie konkursy dla starszych, młodszych, dla studentów itd.),
  • opracowywanie regulaminów konkursu przekładanych do akceptacji osobie odpowiedzialnej za projekt z ramienia Urzędu,
  • prowadzenie konkursów oraz akcji promocyjnych i informacyjnych,
  • codzienna moderacja treści (w tym na profilu Miasta Opola: 7 dni w tygodniu, przynajmniej 2-3 wpisy na dzień w tym jeden w godzinach największego dziennego peak time oraz na profilu Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu: przynajmniej 2-3 wpisy na miesiąc w celu utrzymania ciągłości kontaktu z fanami KFPP w Opolu) związane z działalnością miasta Opola, akcjami wspieranymi przez Miasto Opole oraz treściami lifestyle’owymi i typowo informacyjnymi podanymi w sposób przystępny,
  • tworzenie i zamieszczanie unikalnych treści, zdjęć (w tym własnych – wykonanych przez Zleceniobiorcę po uprzedniej akceptacji),
  • 24 h monitoring dwóch wymienionych fanpage’y,
  • stała komunikacja z fanami, generowanie dyskusji, zainteresowania oraz zarządzanie kryzysowe (w odpowiednich sytuacjach), w tym powiadamianie o sytuacjach zapalnych osoby odpowiedzialnej za projekt z ramienia Urzędu Miasta Opola,
  • gwarancja odpowiedzi na fanpage’u do 1 godziny w peak timie,
  • czynne pozyskiwanie nowych fanów.

3. Kreacja, opracowanie oraz wdrożenie dedykowanych aplikacji zgodnych z regulaminem Facebooka dla dwóch oficjalnych fanpage'y oraz systematyczna ich obsługa, administracja, promocja oraz zmiana layoutu i treści:

  • Aplikacja Youtube (aplikacja wyświetlająca filmy z oficjalnego konta Youtube bezpośrednio poprzez aplikację na Facebooku, przejrzysta galeria, możliwość komentowania oraz publikowania informacji na osiach czasu fanów, dostep do aplikacji po polubieniu fanpage’a),
  • Aplikacja konkursowa (kreacja przy współpracy osoby odpowiedzialnej ze strony Miasta Opola, opracowanie oraz wdrożenie konkursów opartych na przesyłaniu zdjęć, filmów lub innych materiałów, aplikacje opatrzone regulaminem, możliwością głosowania użytkowników, komentowania, zapraszania znajomych, dostep do aplikacji po polubieniu fanpage’a),
  • Aplikacja – quiz (kreacja aplikacji np. konkursowej, która polegać będzie na udzielanie poprawnych odpowiedzi na zadane pytania w jak najkrótszym czasie),
  • Aplikacja promocyjna (aplikacja startowa, powitalna z logiem, możliwością umieszczenia grafiki, tekstu, filmu lub innego materiału, możliwość zaproszenia znajomych  do fanpage’a poprzez aplikację, dostęp do aplikacji po polubieniu fanpage’a),
  • Aplikacja kontaktowa (aplikacja pozwalająca przesyłać informacje bezpośrednio z Facebooka na wybrany adres email, aplikacja musi posiadać możliwość załączania plików, aplikacja pobiera informacje z Facebooka do weryfikacji wysyłanej wiadomości),
  • Aplikacja rozrywkowa (kreacja przy współpracy osoby odpowiedzialnej ze strony Miasta Opola, opracowanie oraz wdrożenie aplikacji rozrywkowej, angażującej fanów w zaproponowana prostą zabawę np. psychozabawę z przymrużeniem oka "Jakim opolaninem jesteś?", która każdemu użytkownikowi, po odpowiedzi na zestaw pytań, wyświetli dedykowaną odpowiedź w zależności od uzyskanej punktacji),
  • Aplikacja konkursowa na np. najładniejsze zdjęcie Opola (aplikacja pozwalająca komentować, głosować i udostępniać wybrane zdjęcia; aplikacja musi mieć możliwość blokady głosowania z jednego profilu na okres 24h),
  • Aplikacja prezentująca ofertę gadżetów i pamiątek związanych z Opolem, dostępnych w Miejskiej Informacji Turystycznej,
  • Aplikacja dedykowana z ważnymi dokumentami – zakładka, w której będzie można zamieścić najważniejsze pliki/wnioski ważne dla mieszkańców (każdy mieszkaniec – fan Opola na FB będzie mógł pobrać dany dokument/plik będąc zalogowanym na swoim koncie na Facebook'u i odwiedzając profil miasta Opola wchodząc na dedykowaną zakładkę).

4. Specjalna, dedykowana skrzynka mailowa oraz dedykowane miejsce na serwerze FTP (minimum 5 GB) do kontaktu w celu wymiany materiałów, informacji, zdjęć, grafik do wykorzystania w ramach działań promocyjnych na fanpage’ach.

            Istotą współpracy i miarą jest nieustanna komunikacja z użytkownikami serwisu Facebook, pobudzenie interakcji mającej na celu generowanie pozytywnych skojarzeń z marką miasta, w tym komunikacja kryzysowa, reakcja na negatywne komentarze oraz sytuacje zaczepne i tzw. trolle internetowe. Ważnym czynnikiem jest systematyczna komunikacja między Zleceniobiorcą a Urzędem Miasta Opole (osobami odpowiedzialnymi za projekt z ramienia Urzędu Miasta Opole).

            Proszę o przesłanie kwoty całościowej (brutto i netto) oraz z podziałem na płatności po każdym miesiącu wykonanej usługi.

Termin składania ofert :

do 8 stycznia 2014 r. (włącznie) na adres poczty elektronicznej bp@um.opole.pl

Termin wykonania przedmiotu zapytania :

Od 13 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.

Kryteria oceny i wyboru oferty :

Najniższa cena

Ilość odwiedzin: 1304
Podmiot udostępniający: UMO
Osoba, która wytworzyła informację: UMO
Osoba, która odpowiada za treść: UMO
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2013-12-30 10:29:35
Data udostępnienia informacji: 2013-12-30 10:29:35
Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-30 11:02:36

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner