ZAPYTANIE O CENĘ
nie podlegające przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 4 pkt 3 lit. g oraz h ze względu na przedmiot zamówienia
Zapraszamy do składania ofert na opracowanie, produkcję oraz emisję spotów promujących miasto Opole na antenie stacji telewizyjnej o zasięgu ogólnopolskim.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem umowy jest opracowanie, produkcja spotów reklamowych promujących Miasto Opole i Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w ramach projektu „W Opolu wszystko gra” przeznaczonych do emisji w telewizji i Internecie oraz zakup czasu antenowego w telewizji posiadającej udział w widowni telewizyjnej ogółem (SHR %) w wielkości co najmniej 0,5 % w oparciu o sprawozdanie przygotowane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji pt. ”Rynek telewizyjny w II kwartale 2013 roku”.
Czas trwania każdego spotu 30 sekund.
Emisja spotów nastąpi w 2 etapach po 3 spoty.
- etap terminie od 18.11.2013 r. do 15.12.2013 r.
- etap terminie od 05.05.2014 r. do 01.06.2014 r.
Emisje powinny być nadawane między godz. 17:00 a 23:00.
Spoty powinny zostać wyemitowane w ilości:
1 emisja/dzień, co daje 3 różne spoty w ciągu 1 dnia. Łączna ilość emisji w każdym etapie: 84 emisji.
Plan emisji spotu zostanie ustalony po konsultacji z Zamawiającym.
Zamawiający zastrzega sobie wyłączny wpływ na treść zamawianych informacji, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania treści spotów według uzgodnień z Zamawiającym, prezentacji szczegółowych scenariuszy, produkcji zdjęć filmowych i animacji potrzebnych do wizualizacji spotów, nagrania i wyboru głosów lektorskich do spotów, montaż muzyki, dźwięków zaakceptowanych przez Zamawiającego, postprodukcji.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienie Zamawiającemu spotów do weryfikacji oraz dostarczenie gotowych spotów w formacie umożliwiającym wykorzystanie ich w celu promocji miasta Opola (w formatach: avi, mpg lub mov) w terminie do 3 dni przed rozpoczęciem emisji spotów odpowiednio do etapu.
Parametry techniczne spotów:
- HD (1920x1080),
- 25 klatek/sek.,
- dźwięk stereo.
Wymagania względem oferenta:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania całości usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia.
- Oferent powinien zrealizować emisję na antenie stacji telewizyjnej.
- Stacja telewizyjna, na której realizowana będzie emisja winna posiadać w II kwartale 2013 r. udział w widowni telewizyjnej ogółem (SHR %) w wielkości co najmniej 0,5 % w oparciu o sprawozdanie przygotowane przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji pt. „Rynek telewizyjny w II kwartale 2013 roku”
- do oferty należy załączyć oświadczenie zawierające informację o następującym brzmieniu :
„Oferowana kampania wygeneruje (wartość - uzupełnić) GRP, co oznacza iż przekaz wygeneruje co najmniej (wartość - uzupełnić) kontaktów z reklamą.
Termin składania ofert :
do 28 października 2013 r. (włącznie) na adres poczty elektronicznej bp@um.opole.pl
Termin składania ewentualnym pytań do niniejszego zapytania o cenę :
do 25 października 2013 r. na adres poczty elektronicznej bp@um.opole.pl
Termin wykonania przedmiotu zapytania :
1 etap do 15.12.2013 r.
2 etap do 01.06.2014 r.
Szczegółowe informacje ws. zapytania o cenę :
Dostępne są w Biurze Promocji i Współpracy Międzynarodowej, kontakt - tel. 77 54 17 503, lub na adres poczty elektronicznej bp@um.opole.pl . Ogłoszenie dostępne na stronie www.archiwum.bip.um.opole.pl
Kryteria oceny i wyboru oferty :
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta spełnia kryteria określone w zapytaniu ofertowym oraz została uznana za najkorzystniejszą według przyjętych kryteriów oceny ofert.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie ceny.
Cena brutto – 100 %
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi podmiot, którego oferta została wybrana nie później niż w terminie 5 dni od daty terminu końcowego składania ofert.