MIEJSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA TRZY WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń
w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
e) wykształcenie : wyższe
|
kserokopia dyplomu
|
f) Doświadczenie zdobyte w jednostce pomocy społecznej lub urzędzie gminy w zakresie realizacji świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, pomocy materialnej dla uczniów oraz dodatków mieszkaniowych zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami
|
oświadczenie lub dokument poświadczony przez pracodawcę
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) doświadczenie zawodowe w pracy w kontakcie z klientami ( w poradnictwie, w instytucjach finansowych, ubezpieczeniowych, w recepcji itp.)
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
b) znajomość Kpa i procedur administracyjnych
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
c) znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) oraz systemów AMAZIS, NEMEZIS, TALES, CHEOPS
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
d) cechy osobowe i predyspozycje: dokładność, samodzielność, dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia, życzliwy stosunek do klientów i współpracowników, odporność na stres
|
zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
b) Przestrzeganie Regulaminu pracy oraz Regulaminu organizacyjnego Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu,
c) Kompletowanie i przygotowywanie akt do przekazywania do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
d) Rozpatrywanie wniosków o świadczenia socjalne,
e) Ustalanie uprawnień do świadczeń,
f) Przygotowywanie projektów pism urzędowych i decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących świadczeń socjalnych
g) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z późn zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu
Kompletne aplikacje należy składać w Miejskim Centrum Świadczeń w Opolu, ul. Ozimska 19, pokój nr 8.07, VIII p. z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozpatrywania wniosków i ustalania uprawnień do świadczeń w terminie do dnia 19.08.2011 r., decyduje data faktycznego wpływu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Centrum Świadczeń w Opolu.