logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
minusOgłoszenia
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   minus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
plusObwieszczenia
A A A


Ogłoszenia: 2009 > listopad > 2009-11-27
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYBORU KANDYDATA DO WYZNACZENIA JAKO JEDNOSTKI USUWAJĄCEJ POJAZDY Z DROGI NA TERENIE MIASTA OPOLA ORAZ PROWADZĄCEJ PARKING STRZEŻONY DLA USUNIĘTYCH POJAZDÓW

 

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYBORU KANDYDATA DO WYZNACZENIA JAKO JEDNOSTKI USUWAJĄCEJ POJAZDY Z DROGI NA TERENIE MIASTA OPOLA ORAZ PROWADZĄCEJ PARKING STRZEŻONY DLA USUNIĘTYCH POJAZDÓW
 
I. Ogłaszający konkurs: Prezydent Miasta Opola, Rynek - Ratusz   45-015 Opole
II. Tryb postępowania
Wyłonienie kandydata (kandydatów)   do wyznaczenia jako jednostki usuwającej pojazd z    drogi oraz prowadzącej parking strzeżony, na którym umieszcza się usunięty pojazd następuje w formie konkursu ofert z zachowaniem zasad określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).
III. Informacje uzupełniające
1. Wszelkie informacje przedstawione w niniejszych warunkach wyboru   kandydata (kandydatów) do wyznaczenia jako jednostki prowadzącej parking strzeżony i jednostki do usuwania pojazdów z drogi przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania oferty i w żadnym przypadku nie powinny być wykorzystane w inny sposób ani udostępnione osobom nie uczestniczącym w postępowaniu.
2. Ilekroć poniżej zastosowane jest pojęcie „oferent” należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o wyznaczenie przez starostę jako jednostkę służącą do usuwania pojazdów z drogi i ich przechowywania na parkingu strzeżonym zgodnie z art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).
3. W przypadku unieważnienia konkursu Prezydent Miasta Opola poinformuje wszystkich wykonawców biorących w nim udział.
4. O wyniku postępowania zostaną powiadomieni wszyscy Oferenci biorący udział w postępowaniu.
5. Ostateczną wysokość opłat za usuwanie pojazdów oraz ich parkowanie ustala Rada Miasta Opola.
6. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z oferentami w zakresie merytorycznym jest Barbara Załubska- Jaskulska - Kierownik Referatu Nadzoru i Transportu  Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Opola - tel. 077   45 11 946, 45-018 Opole, ul. Plac Wolności 7, pok. 208 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8;00 – 15;00).
IV. Przedmiot konkursu
Przedmiotem konkursu ofert jest wyłonienie kandydata (kandydatów) do wyznaczenia przez Prezydenta Miasta Opola na okres trzech lat jako jednostki do usuwania pojazdów z drogi oraz do prowadzenia parkingu strzeżonego, celem realizacji przepisów art. 50a i 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). Wyznaczenie jednostki usuwającej pojazd oraz prowadzącej parking strzeżony na którym umieszcza się usunięty pojazd z terenu miasta Opola, następuje poprzez wybór najkorzystniejszej oferty z uwzględnieniem warunków określonych poniżej.
V. Kryteria oceny ofert oraz informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. W zakresie usuwania pojazdów należy złożyć dokumenty potwierdzające:
a) informacje o dysponowaniu specjalistycznym sprzętem: standard wyposażenia i oznakowania pojazdów przeznaczonych do usuwania lub przemieszczania pojazdów (m.in. zamontowane wyciągarki i ich siły uciągu);
b) liczbę i rodzaj pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów (określenie dopuszczalnej masy całkowitej pojazdów mogących być usuniętych przez posiadane pojazdy usuwające lub przemieszczające- należy dołączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych, obie strony);
c) dokumenty stwierdzające prawo do dysponowania pojazdami przystosowanymi do usuwania lub przemieszczania pojazdów (tylko w przypadku, gdy Oferent nie jest właścicielem tych pojazdów);
d) wykaz osób przewidzianych do realizacji zadań z podaniem ich roli wraz z oświadczeniem Oferenta o niekaralności osób przewidzianych do realizacji zadań;
e)   kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienie do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg wymienionych w wykazie osób przewidzianych do realizacji zadań;
f) deklarowany czas przybycia na miejsce zdarzenia (z miejsca postoju pojazdu holującego do miejsca z którego ma zostać usunięty pojazd);
g) posiadane środki łączności umożliwiające kontakt przez całą dobę (posiadanie telefonu stacjonarnego i komórkowego);
h) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z usuwaniem pojazdów;
i) zobowiązuje Oferenta do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi (załącznik nr 1);
j) opinię właściwego miejscowo komendanta powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją;
k)   proponowaną cenę usługi (– wg załącznika nr 2 );
2. W zakresie parkingu strzeżonego należy złożyć dokumenty potwierdzające:
a) standard wyposażenia parkingu strzeżonego, a zwłaszcza rodzaj ogrodzenia (wysokość), oświetlenie (ilość punktów świetlnych, rodzaj i monitoring - sposób i okres czasu dozorowania parkingu);
b) liczbę miejsc do parkowania pojazdów i powierzchnię w m2 (umożliwiającej parkowanie pojazdów: motorowerów, motocykli, samochodów osobowych, autobusów, samochodów ciężarowych, samochodów specjalnych, ciągników samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, naczep, zespołów pojazdów);
c) proponowany rodzaj zabezpieczenia pojazdów;
d) warunki utrzymania pojazdów, a zwłaszcza pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi;
e) miejsce położenia parkingu;
f) opinię właściwego miejscowo komendanta powiatowego Policji w zakresie dotychczasowego przebiegu ewentualnej współpracy jednostki z Policją;
g) zobowiązuje Oferenta do realizacji każdego zlecenia umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym (załącznik nr 1);
h) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z prowadzeniem parkingu strzeżonego;
i) tytuł prawny do nieruchomości, na której znajduje się parking strzeżony;
j) proponowaną cenę usługi – wg załącznika nr 2;
3. Dodatkowo do oferty należydołączyć:
a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.5 ust.3 ustawy z dnia 6 września 2001r. – transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r., Nr 125, poz.874    z późn. zm.),  wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
 b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
d) zaświadczenie potwierdzające zgłoszenie przez Oferenta prowadzenia przewozów drogowych na potrzeby własne lub wykonywania transportu drogowego na podstawie wydanej licencji; 
e) oświadczenie Oferenta że będzie dochodzić we własnym zakresie wszelkich roszczeń od właściciela pojazdu przemieszczonego do parkowania (załącznik nr1);
f) oświadczenie oferenta o wykonywaniu usług na podstawie cennika ustalonego przez Radę Miasta Opola (załącznik nr 1);
g) oświadczenie Oferenta o realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia go na parkingu strzeżonym (załącznik nr 1);
h) oświadczenie Oferenta że nie jest objęty postępowaniem upadłościowym oraz nie znajduje się w stanie likwidacji (załącznik nr 1);
i) oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami wyboru kandydata do wyznaczenia jako jednostki usuwającej pojazdy z drogi na terenie miasta Opola oraz prowadzącej parking strzeżony dla usuniętych pojazdów  i nie wnosi do nich zastrzeżeń (załącznik nr 1);
j)   ogólną informację o podmiocie składającym ofertę.
VI. Terminy i wymagania dotyczące sporządzania, składania i otwarcia ofert.
1. Oferty należy składać do dnia 29 grudnia 2009 roku do godziny 10:00 w Referacie Nadzoru i Transportu Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Opola, 45-018 Opole, ul. Plac Wolności 7, pok. 208(od poniedziałku do piątku w godzinach 8;00 – 15;00). 
2. Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
a) osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy muszą złożyć podpisy na stronach oferty oraz oświadczeniach; odpisy wszelkich dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy;
b) każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę;
c) wymaga się, by oferta była sporządzona na piśmie w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, pożądane jest aby była w formie spiętej ze spisem zawartości i ponumerowanymi stronami;
d) wymaga się by oferta była dostarczona w trwale zamkniętej kopercie, zaadresowanej na Prezydenta Miasta Opola oznaczonej tytułem: „OFERTA- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW ” wraz nazwą i adresem Oferenta;
e) wymaga się, aby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny oraz miały parafę osoby podpisującej ofertę;
f) nie dopuszcza się możliwości składania ofert cząstkowych, tzn. oddzielnie na holowanie i oddzielnie na parking;
g) koszty przygotowania oferty ponosi Oferent.
3. Zmiany i wycofanie oferty:
a) wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu do składania ofert, zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej;
b) zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sposób co oferta. Dodatkowe opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ZMIANA;
c) powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta; dodatkowe opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem WYCOFANIE.
 
4. Zawartość oferty:
a) oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji;
5. Oferta zostanie odrzucona jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji;
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
c) Oferenci zostali skazani za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub za przestępstwo przeciwko dokumentom (osoby fizyczne);
d) urzędujących członków organu zarządzającego Oferenta prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub za przestępstwo przeciwko dokumentom (osoby prawne);
e) Oferenci zalegają z uiszczeniem podatków;
f) Oferenci zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne;
g) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
 
 
 
Załączniki do pobrania:

2009-11-27 15:12:53 - Dokumenty (89.00 kB)

Ilość odwiedzin: 4113
Podmiot udostępniający: Wydział Komunikacji
Osoba, która wytworzyła informację: Gerard Żakowski
Osoba, która odpowiada za treść: Gerard Żakowski
Osoba, która wprowadzała dane: Lukasz Gaertner
Data wytworzenia informacji: 2009-11-27 14:42:28
Data udostępnienia informacji: 2009-11-27 14:42:28
Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-27 15:13:30

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner