Opole 07.09.2005r.
GNGiK.MŚ.74103/5/2005
P R E Z Y D E N T M I A S T A O P O L A
Zgodnie z art. 24a ust.5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2000r. Nr 100, poz.1086 z póź.zm.)
I N F O R M U J E
o wyłożeniu w Urzędzie Miasta Opola przy Placu Wolności 7/8 pok.323 w godzinach pracy Urzędu tj. 7.30-15.30 w terminie od 03.10.2005r. do 21.10.2005r., do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków obrębów ewidencyjnych: Opole i Półwieś.
Dokumentacja tych projektów, składająca się z: rejestru budynków, rejestru lokali, kartoteki budynków, kartoteki lokali oraz dokumentów aktualizacyjnych ewidencję gruntów opracowana została na podstawie art.4 ust.1 i art.20 ust.1-3 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2000r. Nr 100, poz.1086 z póź.zm.) oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454).
Każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznym ma prawo zapoznać się w podanym terminie z w/w dokumentacją, uzyskać niezbędne wyjaśnienia i zgłaszać uwagi do tych danych, aby na etapie postępowania związanego z modernizacją ewidencji gruntów i budynków ujawnić ewentualne błędy i nieprawidłowości.
Nie stawienie się w podanym terminie i miejscu określonym w niniejszej informacji nie stanowi przeszkody do prowadzenia dalszych etapów postępowania, zatwierdzenia operatu opisowo-kartograficznego i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.
Po terminie wyłożenia, projekt operatu opisowo-kartograficznego staje się operatem ewidencji gruntów i budynków. Zostanie to ogłoszone w dzienniku urzędowym województwa opolskiego.
Z up.Prezydenta Miasta
Janusz Kwiatkowski
Z-ca Prezydenta Miasta