Nr OŚR.6131.325.2021.MKA Opole, dnia 01 września 2021 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735) – zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 )
zawiadamiam strony postępowania
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych, stanowiących warunek udzielonego Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość” przy ul. Katowickiej 23 zezwolenia na usunięcie drzew, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.142.2017.MKA z dnia 07.08.2017 r., w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach nasadzeń zastępczych w liczbie 9 sztuk drzew zrealizowanych do dnia 31.05.2018 r. na nieruchomości przy ul. Chabrów 10-50 w Opolu, stanowiącej działkę nr 1354, a.m.11, obręb Zakrzów.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w ww. sprawie w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Krawiecka 13, pok. 108. Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem i wprowadzone w związku z tym ograniczenia kontaktów osobistych, w celu umówienia się na zapoznanie z dokumentacją prosimy o kontakt z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola : mail osr@um.opole.pl lub nr tel. 77 446 10 82. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 02.09.2021 r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole
Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 17.09.2021 r.
z up. Prezydenta Miasta
Marzena Kasprzak
Główny Specjalista
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa