OŚR.6220.34.2020.MCH Opole, dnia 22 lutego 2021r.
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art.10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego [t.j. Dz.U. z 2020r. poz.256 ze zm.], zwanej dalej ustawą Kpa oraz art.49 ustawy Kpa, w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 247], zwanej dalej ustawą OOŚ, zawiadamiam strony postępowania, prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń magazynowo-warsztatowych na pomieszczenia magazynowania odpadów medycznych i weterynaryjnych na terenie miasta Opola, obręb Kolonia Gosławicka, dz. nr 35/4, 33/6, iż:
- w dniu 25.01.2021r. wpłynęło do tut. Organu uzupełnienie Raportu o oddziaływaniu na środowisko przedsięwzięcia polegającego na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń magazynowo-warsztatowych na pomieszczenia magazynowania odpadów medycznych i weterynaryjnych na terenie miasta Opola, obręb Kolonia Gosławicka, dz. nr 35/4, 33/6, zwanego dalej raportem ooś;
- pismem nr OŚR.6220.34.2020.MCH z dnia 27.01.2021r. Prezydent Miasta Opola wystąpił ponownie do Inwestora o uzupełnienie brakujących informacji;
- w dniu 12.02.2021r. wpłynęło kolejne uzupełnienie raportu ooś;
- pismem nr OŚR.6220.34.2020.MCH z dnia 16.02.2021r. wystąpiono do organu współuczestniczącego w postępowaniu, tj.: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu, o uzgodnienie warunków realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia, na podstawie przedłożonego Raportu o oddziaływaniu na środowisko wraz z uzupełnieniami.
Ponadto, informuje się że przedmiotowa sprawa nie może być załatwiona w terminach określonych w art. 35 §3 ustawy Kpa. W związku z powyższym, przewiduje się prowadzenie postępowania w przedmiotowej sprawie w terminie do dnia 30 kwietnia 2021r.
Lokalizacja przedsięwzięcia: działka nr 35/4, 33/6, k. m. 2, obręb Kolonia Gosławicka.
Teren przedmiotowego przedsięwzięcia nie jest objęty granicami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, obowiązujących na dzień dzisiejszy na terenie miasta Opola.
Stronami przedmiotowego postępowania, zgodnie z przepisem art. 74 ust. 3a ustawy OOŚ, jest Wnioskodawca oraz podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Informuję wszystkie strony tego postępowania o uprawnieniach, wynikających z art.10 ustawy Kpa, do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, jak również o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie tut. Organu, tj. w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok.318, nr tel. 77 45 11 876, e-mail: osr@um.opole.pl .
Z uwagi na wprowadzony stan epidemii i wynikające z tego stanu ograniczenia w organizacji pracy urzędów, w celu zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym prosi się o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
Informuję również, że:
- zgodnie z art.35 §5 ustawy Kpa - do terminów określonych w przepisach poprzedzających nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postepowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu,
- zgodnie z art.49 ustawy Kpa – o czynnościach organu strony mogą być zawiadamiane w inny sposób publicznego ogłaszania, np. poprzez zawiadomienie jw., przy czym zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Prezydenta Miasta Opola
Małgorzata Rabiega
Naczelnik Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa