OŚR.6341.55.2017.MB Opole, dnia 20.04.2017 r.
INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA WODNOPRAWNEGO
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2016.23 z późniejszymi zmianami) – zwanej dalej ustawą Kpa oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. 2015. 469 z późniejszymi zmianami)
podaję do publicznej wiadomości,
informację, iż na wniosek nr 09/B/2017 z dnia 22.02.2017 r. Powiatu Opolskiego z siedzibą w Opolu przy
ul. 1 Maja 29 w Opolu, działającego poprzez pełnomocnika Pana Bogusława Bączka, zostało wszczęte postępowanie w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na:
-
wykonanie urządzenia wodnego, w postaci wylotu z kanalizacji deszczowej do rzeki Ścinawy Niemodlińskiej w km 14 + 075,
-
wykonanie urządzenia wodnego, drenażu opaskowego, wokół budynku przy ul. Wojska Polskiego 5,w Niemodlinie,
-
szczególne korzystanie z wód, w zakresie wprowadzanie wód opadowych, roztopowych i drenażowych do wód, tj. do rzeki Ścinawy Niemodlińskiej w km 14+075, projektowanym ww. wylotem, pochodzących z odwodnienia budynku, zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 5 w Niemodlinie.
Zasięg oddziaływania wykonania urządzeń wodnych i szczególnego korzystania z wód:
działka ew. nr 887, a.m. 11, obręb Niemodlin, jednostka ewidencyjna m. Niemodlin – właściciel: Skarb Państwa, władający: Marszałek Województwa Opolskiego,
działka ew. nr 891, a.m. 11, obręb Niemodlin, jednostka ewidencyjna m. Niemodlin – właściciel: Powiat Opolski, władający: Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Niemodlinie,
działka ew. nr 890, a.m. 11, obręb Niemodlin, jednostka ewidencyjna m. Niemodlin – właściciel: Gmina Niemodlin,
działka ew. nr 901, a.m. 11, obręb Niemodlin, jednostka ewidencyjna m. Niemodlin – właściciel: Skarb Państwa, trwały zarząd: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Opolu.
Jednocześnie informuję, że:
-
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8 (pok. 318), w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek – środa 7:30-15:30, czwartek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00, zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w tej sprawie w terminie 7 dni od dnia ukazania się niniejszego zawiadomienia, poza godzinami pracy Urzędu: w formie przesyłki pocztowej, lub na adres e-mailowy: osr@um.opole.pl,
-
zgodnie z art. 35 § 5 ustawy Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu,
-
zgodnie z art. 41 § 1 ustawy Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu; natomiast zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Z up. Prezydenta Miasta Opola
Kamila Wnuk-Skóbel
Kierownik Referatu Pozwoleń i Uwarunkowań Środowiskowych
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa