Opole, dnia 21.11.2017r.
PREZYDENT MIASTA OPOLA
45-015 Opole, Rynek-Ratusz
działając zgodnie z art. 49 w związku z art. 61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2017.1257), oraz art. 127 ust.6 i ust.7a ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U.2017.1121)
zawiadamia,
że na wniosek Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu, złożony w dniu 03.11.2017r., wszczęte zostało postępowanie wodnoprawne w sprawie o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na:
- wykonanie, przebudowę i likwidację urządzeń wodnych,
- szczególne korzystanie z wód, tj. odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do środowiska,
w związku z realizacja zadania pn.: „Budowa obwodnicy miejscowości Dobrzeń Wielki, Dobrzeń Mały i Borki” (od km 5+200 do km 11+658,43).
Stosownie do postanowień art.73 §1 i §1a Kpa, zainteresowane strony postępowania mają prawo, w terminie 21 dni od daty opublikowania niniejszego zawiadomienia, tj. do dnia 12 grudnia 2017r., przeglądać akta sprawy oraz sporządzać notatki i odpisy oraz wnosić uwagi, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8 (pokój 318), w godzinach pracy Urzędu, tj.:
- poniedziałek – środa 7:30-15:30,
- czwartek 7:30-17:00,
- piątek 7:30-14:00.
Sprawę prowadzi: Małgorzata Knap, Plac Wolności 7-8, pokój 318, tel. 77-45-11-910,
e-mail: malgorzata.knap@um.opole.pl, osr@um.opole.pl