|
Obwieszczenia: 2017 > listopad > 2017-11-15 Inf. do publicznej wiadomości o wszczęciu postęp. wodnoprawnego dot. wprowadzania do urządzeń kanalizacyjnych, ścieków przemysłowych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu OŚR.6341.104.2017.MB Opole, dnia 14.11.2017 r.
INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA WODNOPRAWNEGO
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2017.1257 – zwanej dalej ustawą Kpa) oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. 2017. 1121),
podaję do publicznej wiadomości,
informację, iż na wniosek (bez numeru) z dnia 16.10.2017 r. Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu, działającego poprzez pełnomocnika Pana Arkadiusza Cieplińskiego, zostało wszczęte postępowanie w sprawie:
-
wygaszenia pozwolenia wodnoprawnego udzielonego decyzją Prezydenta Miasta Opola
nr OŚR.6341.85.2013 z dnia 14.01.2014 r., Publicznemu Samodzielnemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne w Opolu z siedzibą przy Al. Witosa 26, 45-418 Opole, na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych, będących własnością przedsiębiorstwa Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., ścieków przemysłowych (stanowiących mieszaninę ścieków bytowychi technologicznych) zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, pochodzących z terenu Publicznego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkie Centrum Medyczne w Opolu przy Al. Witosa 26,
-
udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych, będących własnością innych podmiotów, ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, pochodzące z terenu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu, przy Al. Witosa 26, wymienionymi poniżej wylotami:
-
wylotem WK1 - zlokalizowanym w ul. Górnej w Opolu, odprowadzane będą ścieki przemysłowe (stanowiące mieszaninę ścieków technologicznych oraz bytowych) zawierające substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, powstające w wyniku uzdatniania wody i procesów technologicznych kotłowni K-198,
-
wylotem WK2 - zlokalizowanym w ul. Górnej w Opolu, odprowadzane będą ścieki przemysłowe (stanowiące mieszaninę ścieków technologicznych oraz bytowych) zawierające substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, powstające w kuchni.
Jednocześnie informuję, że:
-
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8 (pok. 318), w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek – środa 7:30-15:30, czwartek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00, zainteresowane strony mogą przeglądać ww. wniosek wraz z załącznikami oraz składać uwagi i wnioski w tej sprawie w terminie 7 dni od dnia ukazania się niniejszego zawiadomienia, a poza godzinami pracy Urzędu: w formie przesyłki pocztowej, lub na adrese-mailowy: osr@um.opole.pl,
-
zgodnie z art. 35 § 5 ustawy Kpa, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu,
-
zgodnie z art. 41 § 1 ustawy Kpa w toku, postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego; natomiast zgodnie z § 2, w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Z up. Prezydenta Miasta Opola
Monika Czech - Tańczuk
Z - ca Naczelnik Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Ilość odwiedzin: | 850 | Podmiot udostępniający: | Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa | Osoba, która wytworzyła informację: | Marzena Bławicka | Osoba, która odpowiada za treść: | Marzena Bławicka | Osoba, która wprowadzała dane: | Marzena Bławicka | Data wytworzenia informacji: | 2017-11-15 09:33:49 | Data udostępnienia informacji: | 2017-11-15 09:33:49 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-11-15 09:41:13 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|