logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
minusObwieszczenia
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   minus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
   plus2021
   plus2022
A A A


Obwieszczenia: 2016 > grudzień > 2016-12-09
Inf. do publicznej wiadomości o wszczęciu postęp. wodnoprawnego dot. wykonania studni oraz poboru wód podziemnych dla Zespołu Szkół w Prószkowie

OŚR.6341.155.2016.MB                                                                                       Opole, dnia 09.12.2016 r.

 

INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA WODNOPRAWNEGO

 

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. 2016.23 ze zmianami) oraz art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. 2015.469 z późniejszymi zmianami)

 

podaję do publicznej wiadomości,

 

informację, iż na wniosek nr ZSP.222.7.2016 z dnia 25.10.2016r. Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie z siedzibą przy ul. Pomologii 11, przekazany postanowieniem nr ZO-7107-217/16 z dnia 08.11.2016 r. Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu z siedzibą przy ul. C.K. Norwida 34, zostało wszczęte postępowanie w sprawie:

  1. wykonanie urządzenia wodnego, tj. studni wierconej o głębokości 172 m, konstrukcja otworu studziennego zabudowana będzie kolumną filtracyjną składającą się z:

  • rury nadfiltrowej z PVC o Ø 125 mm, długości 155,0 m,

  • części czynnej – filtra szczelinowego z PVC o Ø 125 mm, długości 15 m,

  • rury podfiltrowej z PVC o Ø 125 mm, długości 2 m,

  • o współrzędnych geograficznych: N: 50°35'39,9" E: 17°52'51,3".

Studnia zlokalizowana będzie na działce nr 1122/5, a.m. 8, obręb Prószków, jednostka ew. m. Prószków.

2. szczególne korzystanie z wód w zakresie poboru wód podziemnych z utworów cenomanu za pomocą    projektowanej studni wierconej, dla potrzeb podlewania boiska sportowego, w okresie od 1 marca do 31 października, w ilości:

            Qmax.h     = 18,0 m3/h             -maksymalny godzinowy pobór wód         

Qśr.d           = 18 m3/d                -średni dobowy pobór wód          

Qmax.r        = 4410 m3/rok        -maksymalny roczny pobór wód 

Wnioskowany termin obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego na okres: do 20 lat.

Stan prawny nieruchomości w zasięgu wykonania urządzenia wodnego oraz szczególnego korzystania z wód, tj. poboru wód podziemnych, przy promieniu leja depresji R = 75 m:

  • działka nr 1122/5, a.m. 8, obręb Prószków, jednostka ew. m. Prószków – trwały zarząd: Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie,

  • działka nr 1122/6, a.m. 8, obręb Prószków, jednostka ew. m. Prószków – trwały zarząd: Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie,

  • działka nr 1122/4, a.m. 8, obręb Prószków, jednostka ew. m. Prószków – własność: Firlus Krystian.

Jednocześnie informuję, że:

  • w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8 (pok. 318), w godzinach pracy Urzędu, tj. poniedziałek – środa 7:30-15:30, czwartek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00, zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w tej sprawie w terminie 7 dni od dnia ukazania się niniejszego zawiadomienia, poza godzinami pracy Urzędu: w formie przesyłki pocztowej, lub na adres e-mailowy: osr@um.opole.pl,

  • zgodnie z art. 35 § 5 ustawy Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu,

  • zgodnie z art. 41 § 1 ustawy Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu; natomiast zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

 

Ilość odwiedzin: 680
Podmiot udostępniający: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Osoba, która wytworzyła informację: Marzena Bławicka
Osoba, która odpowiada za treść: Marzena Bławicka
Osoba, która wprowadzała dane: Marzena Bławicka
Data wytworzenia informacji: 2016-12-09 12:09:57
Data udostępnienia informacji: 2016-12-09 12:09:57
Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-09 12:14:14

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner