Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko „Dla rozwoju infrastruktury i środowiska”
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola
o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu pn.: „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Opola” realizowanego w ramach zadania pn.: „Opracowanie i przygotowanie do wdrożenia Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Opola”.
Na podstawie art. 39 ust. 1 oraz art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.).
p o d a j ę d o p u b l i c z n e j w i a d o m o ś c i i n f o r m a c j ę,
o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla projektu dokumentu pn.: „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Opola”.
Z treścią projektu dokumentu pn.: „Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Opola” oraz treścią Prognozy oddziaływania na środowisko ww. projektu dokumentu, a także pozostałą dokumentacją w ww. sprawie, można zapoznać się:
- w siedzibie Urzędu Miasta Opola, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Pl. Wolności 7/8, pok. 319, w godzinach pracy Urzędu, tj. czwartek 730-1700 w pozostałych dniach tygodnia730-1530;
- na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola, pod adresem: http://www.opole.pl/dzial/miasto/dla-mieszkancow/ekologia/plan-gospodarki-niskoemisyjnej/
Uwagi i wnioski do projektów ww. dokumentów mogą składać wszyscy zainteresowani, w terminie, 21 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia, tj. do dnia 02.12.2015r. (włącznie):
- w formie pisemnej na adres: Urząd Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa,
Pl. Wolności 7/8, 45-018 Opole,
- ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, w Wydziale Ochrony Środowiska
i Rolnictwa, Pl. Wolności 7/8, pok. 319, w godzinach pracy Urzędu, tj. czwartek 730-1700
w pozostałych dniach tygodnia730-1530 lub na spotkaniu konsultacyjnym w dniu 23.11.2015r.,
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres e-mail: osr@um.opole.pl, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 262 z późn. zm.),
z dopiskiem „Konsultacje społeczne – projekt PGN”.
Prezydent Miasta Opola jest organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków.
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.), uwagi lub wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
W ramach udziału społeczeństwa, w dniu 23.11.2015r., od godz. 1500 do 1800 odbędzie się w Ratuszu,
w sali nr 312 spotkanie konsultacyjne dla mieszkańców.