OŚR-I.6220.84.2012.MCH
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego [tekst jednolity Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.], zwanej dalej ustawą Kpa oraz art. 49 ustawy Kpa, w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [Dz. U. Nr 199, poz.1227 ze zm.], zwanej dalej ustawą OOŚ, zawiadamiam strony postępowania prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia
pn.: „Rewitalizacja cmentarza komunalnego Opole – Półwieś”, iż:
- w dniu 03 stycznia 2013r., po uzyskaniu wymaganych prawem pozytywnych opinii organów współuczestniczących w postępowaniu, wydana została decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:„Rewitalizacja cmentarza komunalnego Opole – Półwieś” – wniosek Zakładu Komunalnego Sp. z o.o., z siedzibą w Opolu przy ul. Podmiejskiej 69.
Lokalizacja przedsięwzięcia: dz. nr: 4/11, 4/12, 5/3, 5/4, 6, 7, 30/3, 30/4, 46/14, 46/15, 64/10, 64/11, 69/16, 69/17, 69/15, 3/6, 3/8, 5/2, 65/32, 3/7, 4/13, k. m. 28, obręb Półwieś.
Organem właściwym do wydania przedmiotowej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Prezydent Miasta Opola, a organami właściwymi do wydania opinii w trybie art. 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ww. ustawy są: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu oraz Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu.
Lokalizacja planowanej inwestycji, w przeważającej części terenu nie jest objęta granicami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na dzień dzisiejszy na terenie miasta Opola, jednakże, w odniesieniu do kilku działek usytuowanych na granicy cmentarza obowiązują następujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego: w rejonie ulic Wrocławskiej – Józefa Kokota w Opolu (uchwała nr LXII/642/10 Rady Miasta Opola z dnia 28 stycznia 2010r.); w rejonie ulicy Zbożowej w Opolu (uchwała Rady Miasta Opola nr XXVII/401/12 z dnia 31 maja 2012r.); terenów budownictwa jednorodzinnego w rejonie ulic: 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej – Ludowej w Opolu (uchwała Rady Miasta Opola
Nr XXIV/244/08 z dnia 24 stycznia 2008r.).
Informację, że z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, pl. Wolności 7-8, w godzinach pracy urzędu, od 730 do 1530.
Niniejsze zawiadomienie stron o wydaniu decyzji, realizowane zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, uważa się za skutecznie dokonane w dniu 21.01.2013r., tj. po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Ponadto, informuję wszystkie strony tego postępowania, iż od ww. decyzji Prezydenta Miasta Opola przysługuje stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty skutecznego dokonania niniejszego zawiadomienia, tj. w terminie do dnia 04.02.2013r. (włącznie).