OBWIESZCZENIE
o podjęciu uchwały w sprawie przygotowania przez Prezydenta Miasta Opola projektu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
Na podstawie art. 37b ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2017 r. poz. 1073) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miasta Opola Uchwały nr LVIII/1140/18 z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie przygotowania przez Prezydenta Miasta Opola projektu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń.
Do wyżej wymienionego projektu uchwały zainteresowani mogą składać wnioski w formie pisemnej, w Biurze Urbanistycznym Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7/8 (pokój 314, III piętro), 45-018 Opole lub za pomoc środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres bu@um.opole.pl z podaniem przedmiotu wniosku, imienia i nazwiska lub nazwy oraz adresu wnioskodawcy, w terminie do dnia 1 czerwca 2018 r.
Informacje na temat aktualnie prowadzonych prac nad projektem wskazanej wyżej uchwały będą dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola, pod adresem www.archiwum.bip.um.opole.pl w zakładce Inne/Planowanie przestrzenne/ Ochrona krajobrazu.
Prezydent Miasta Opola