logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 25 W OPOLU
Pl. Teatralny 14
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
INTENDENT- pełny etat
 
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie,
- podstawowa znajomość przepisów dot. spraw związanych z zaopatrzeniem
   placówek zbiorowego żywienia,
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office),
- znajomość oprogramowania dot. działu żywienia i ewidencji dzieci firmy ProgMan (wersje demo dostępne na stronie www.progman.com.pl.),
- umiejętność obsługiwania systemu bankowości elektronicznej.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie ekonomiczne lub gastronomiczne
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
- znajomość przepisów i zagadnień dotyczących systemu HACCP,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- zdolność podejmowania decyzji i zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność  współpracy z księgową, dyrektorem,
- rzetelność i terminowość,
 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
I. Związane z obiegiem pieniędzy.
- prowadzenie pogotowia kasowego,
- dokonywanie wypłat bieżących, dotyczących wynagrodzeń niektórych pracowników,
- sporządzanie raportów kasowych dekadowych
- sprawdzanie zgodności zakupu z rachunkiem
- terminowe zaopatrywanie placówki w artykuły żywnościowe i gospodarcze,
- przestrzeganie procedur dotyczących HACCP – prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- prowadzenie magazynów(artykuły spożywcze, środki czystości),
- prowadzenie rejestru materiałów biurowych,
- nadzór nad funkcjonowaniem kuchni: przygotowaniem, porcjowaniem posiłków,    
 przestrzeganiem zasad higieny, w określonych sytuacjach uczestniczenie w przygotowaniu
 posiłków,
- sporządzanie jadłospisów zgodnych z normami żywienia,
- prowadzenie kasy i sporządzanie dokumentów kasowych,
- sporządzanie raportów kasowych
- sporządzanie raportów żywieniowych,
- naliczanie odpłatności za żywienie dzieci,
- wykonywanie poleceń dyrektora przedszkola związanych z ewidencją dzieci i innymi
 sprawami  z związanymi z zakresu funkcjonowaniem przedszkola.
 
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę(można pobrać w sekretariacie przedszkola lub ze stron internetowych),
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami).
 
Dokumenty należy składać w siedzibie Przedszkola Publicznego Nr 25 w Opolu przy Pl. Teatralnym 14, a także przesyłać drogą pocztową, w terminie do dnia 25 maja  2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do przedszkola  po wyżej określonym terminie, oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.
Na dokumentach należy umieścić dopisek:

Nazwa dokumentu: intendent
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2007-05-09 08:08:25
Data udostępnienia informacji: 2007-05-09 08:08:25
Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-09 08:11:56

Wersja do wydruku...

corner   corner