logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

                                  Do obsługi komisji Rady Miasta 2 w Biurze Rady Miasta

 I.

 

Wymagania niezbędne 

 

 Wymagane dokumenty 

a) wykształcenie   wyższe 

Kserokopia dyplomu  

 

 

 II.

 Wymagania dodatkowe  

 

 Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania 

a) wykształcenie prawnicze lub administracyjne 

kserokopia dyplomu  

 

b) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, narzędzia internetowe) 

zapis w liście motywacyjnym lub w CV  

 

c) duża kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, pozytywne nastawienie do drugiego człowieka, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, operatywność 

j.w.

 

 

d)  podstawowa wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, samorządzie powiatu, znajomość statutu miasta Opola i umiejętność stosowania zapisów w praktyce  oraz umiejętność stosowania KPA w praktyce – w szczególności Dział VIII. 

j.w.

 

 

e) znajomość języka obcego – preferowany niemiecki, angielski. 

j.w.

 

 

 

 

III.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

1.      Obsługa administracyjno – techniczna Komisji Infrastruktury i Komisji Budżetowej w tym:

 

1)      udział w posiedzeniach komisji, sporządzanie protokołów z tych posiedzeń;

 

2)      prowadzenie ewidencji obecności członków komisji na posiedzeniach i przekazywanie ich do wyliczenia diet;

 

3)      prowadzenie rejestru wniosków komisji , przekazywanie ich do realizacji właściwym jednostkom;

 

4)      uzyskiwanie informacji o wykonaniu wniosków, przedkładanie tych informacji na posiedzenia do oceny komisji, dokonywanie stosownych zapisów w rejestrze wniosków komisji;

 

5)      prowadzenie zbioru opinii komisji;

 

6)      organizowanie badania zasadności skarg i wniosków skierowanych do obsługiwanych komisji, organizowanie kontroli sprawowanych przez te komisje;

 

7)      sporządzanie i dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów uchwał Rady wnioskowanych przez komisje i przekazywanie tych projektów do zaopiniowania Prezydentowi Miasta lub klubom radnych w zależności od przedmiotu rozstrzygnięcia.

 

2.      Prowadzenie spraw związanych z zapytaniami, wnioskami i interpelacjami radnych oraz nadzór nad terminowością ich załatwiania.

 

3.      Kierowanie protokołów komisji do Biuletynu Informacji Publicznej.

 

4.      Prowadzenie spraw związanych z nadawaniem tytułów honorowych i odznak w tym rejestrów osób wyróżnionych oraz obsługa administracyjna Kapituły Wyróżnień Honorowych.

 

5.      Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjna i archiwalną.

 IV.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

 a)  dokumenty wymienione powyżej

 b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

 c)         list motywacyjny,

  d)        kwestionariusz osobowy,

 e)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.

 Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora do obsługi Komisji Rady Miasta. w terminie do dnia 2 kwietnia 2007 r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).

 

 

Nazwa dokumentu: stanowisko do obsugi komisji RM2
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-03-14 13:26:29
Data udostępnienia informacji: 2007-03-14 13:26:29
Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-14 13:45:10

Wersja do wydruku...

corner   corner