URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Naczelnik Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
1. wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne lub techniczne
|
kserokopia dyplomu
|
2. staż pracy:
a) 3 lat na stanowiskach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami oraz 2 lata na stanowiskach, o których mowa w art. 3 ust. 4 pkt 1) Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 22 marca 1990 roku (Dz.U. Nr 142, poz. 1593 z 2001 roku z późniejszymi zmianami)
lub
b) 5 lat na stanowiskach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami w tym 2 lata na stanowiskach, o których mowa w art. 3 ust. 4 pkt 1) Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 22 marca 1990 roku (Dz.U. Nr 142, poz. 1593 z 2001 roku z późniejszymi zmianami)
|
kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
1) wykształcenie : wyższe geodezyjne
|
kserokopia dyplomu
|
2) znajomość przepisów: ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego i umiejętność stosowania ich w praktyce
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3) czytanie dokumentacji techniczno-geodezyjnej, umiejętność analizowania planów zagospodarowania przestrzennego
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
4) Biegła obsługa komputera, w tym aplikacji służących do prowadzenia ewidencji nieruchomości oraz narzędzi internetowych, umiejętność obsługi systemu LEX,
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
5) umiejętność analizowania i redagowania tekstów i dokumentów prawnych (w tym aktów notarialnych)
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kierowanie pracą Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii.
2. Wnioskowanie o zatrudnianie pracowników Wydziału GNGiK oraz o udzielanie im upoważnień Prezydenta.
3. Zapewnienie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań wynikających z zakresu działania Wydziału.
4. Opracowywanie projektów dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wydziału, w tym zarządzenia w sprawie organizacji pracy wydziału, systemu kontroli wewnętrznej oraz w sprawie wprowadzania do stosowania w Wydziale wyciągu z rzeczowego wykazu akt.
5. Sporządzanie opisów stanowisk pracowników Wydziału GNGiK.
6. Przekazywanie na bieżąco kopii każdego nowo tworzonego opisu stanowiska oraz aneksów do istniejących opisów stanowisk Naczelnikowi Wydziału Informatyki, który wykonuje obowiązki administratora bezpieczeństwa informacji.
7. Wnioskowanie o stosowanie i stosowanie wobec pracowników Wydziału GNGiK środków motywujących oraz dbanie o rozwój ścieżek kariery pracowników Wydziału GNGiK.
8. Wykonywanie zadań przełożonego związanych z przestrzeganiem czasu pracy oraz udzielaniem urlopów.
9. Koordynacja prac związanych z prowadzeniem gminnego zasobu nieruchomości.
10. Koordynacja prac związanych z prowadzeniem powiatowego zasobu nieruchomości.
11. Prowadzenie postępowania w zakresie gospodarowania nieruchomościami gminnymi i powiatowymi, w szczególności zbywania lub nabywania nieruchomości, przekazywanie w użytkowanie wieczyste, w użytkowanie, w trwały zarząd lub użyczenie, a także przejmowanie zbędnych nieruchomości.
12. Koordynacja prac realizowanych w zakresie geodezji i kartografii.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii w terminie do dnia 19 lutego 2007r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.