Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
im. Henryka Sienkiewicza
45-760 Opole
ul. Wróblewskiego 7
NIP 754-23-54-637 REGON 000697716
Dyrektor
Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10
w Opolu
ogłasza nabór na stanowisko administratora sieci
1. Adres jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10 w Opolu im. Henryka Sienkiewicza
45-760 Opole ul. Wróblewskiego 7,
- Określenie stanowiska:
administrator sieci,
- Wymiar etatu:
1/4 etatu (10 godzin tygodniowo)
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
· nieposzlakowana opinia
· wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub techniki informatycznej i co najmniej 2 –letnie doświadczenie zawodowe,
· oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego,
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
· brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
· umiejętność administrowania siecią komputerową w szkole,
· dokładność ,systematyczność dyspozycyjność i samodzielność,
· zdolność analitycznego myślenia,
· umiejętność komunikacji interpersonalnej,
- Zakres zadań:
· administrowanie siecią komputerową w szkole,
· konserwacja i drobna naprawa sprzętu komputerowego oraz szkolnego sprzętu elektronicznego, opieka nad komputerami znajdującymi się w placówce,
· zabezpieczenie zbiorów danych o placówce, systematyczne archiwizowanie elektronicznie baz danych osobowych,
· gromadzenie i przechowywanie nośników z programami komputerowymi , instrukcje obsługi sprzętu, gwarancje i inną dokumentację użytkownika szkolnych urządzeń komputerowych i elektronicznych.
· prowadzenie szkoleń, opracowanie procedur logowania i wylosowania się z systemu.
- Wymagane dokumenty:
· CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych ( zgodnie z Ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883),
· podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,
· dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska,
· kopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej potwierdzające odpowiedni staż pracy,
· kopie dokumentów ukończonych kursów podnoszących kwalifikacje,
· oświadczenie o niekaralności,
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia naboru tj. do dnia 14 sierpnia 2007r.w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Opolu, ul. Wróblewskiego 7, w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem: „Nabór kandydatów na stanowisko – administrator sieci”.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(WWW.bip.um.opole.pl).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do PSP nr 10.
Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Dyrektor szkoły
Maria Bitka - Urbanek