logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

 

Stanowisko ds. audytu wewnętrznego

 

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

 

Wymagane dokumenty

 

Wykształcenie - średnie

 

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

a) wykształcenie – wyższe ekonomiczne, prawnicze

 

Kserokopia dyplomu lub świadectwa

 

b) uprawnienia specjalistyczne – MF, CIA, ACCA, biegłego rewidenta

 

Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia i zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

c) dobra znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji publicznej

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

d) znajomość zagadnień związanych z funduszami strukturalnymi i funduszem spójności UE

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

e) swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Ms Office

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

f) umiejętność pisemnego formułowania ustaleń, wniosków, pism oraz zaleceń, uwag i opinii w sprawozdaniach z audytu

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

g) odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy zespołowej i indywidualnej

 

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.         Ciągłe i systematyczne poznawanie oraz przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi przez Referat zadaniami.

2.         Kompletowanie akt zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.

3.         Opracowywanie i bieżące uaktualnianie analizy potrzeb audytu w Urzędzie i wnioskowanie w tym zakresie Kierownikowi RAW.

4.         Współpraca z Kierownikiem RAW w procesie opracowywania rocznego planu audytu Urzędu Miasta.

5.         Współpraca z audytorem wewnętrznym w zakresie realizacji planowanych zadań audytowych, ujętych w rocznym planie audytu, w szczególności w odniesieniu do gospodarki finansowej oraz doraźnych, w zależności od zaistniałych potrzeb.

6.         Opracowywanie – we współpracy z audytorem wewnętrznym – rekomendacji dotyczących audytowanych podmiotów.

7.         Monitorowanie wykonywania wydanych rekomendacji.

8.         Opiniowanie procedur, w tym procedur kontroli.

9.         Doradzanie w zakresie prawidłowości konstruowania systemów kontroli.

10.     Współpraca z wydziałami Urzędu Miasta w zakresie prowadzonych zadań audytowych.

11.     Współpraca z organami kontroli państwowej i organami prokuratury w zakresie przeprowadzonych zadań audytowych w Urzędzie Miasta i jednostkach podległych.

12.     Współpraca z audytorami i kontrolerami zewnętrznymi.

13.     Współpraca z Kierownikiem RAW w procesie opracowywania sprawozdania z wykonania planu audytu.

14.     Opiniowanie projektów aktów prawnych Prezydenta Miasta dotyczących systemów zarządzania i organizacji.

15.     Terminowe i prawidłowe przygotowanie materiałów dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta Miasta.

16.     Ciągłe doskonalenie stosowanych technik pracy oraz aktualizacja i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

17.     Prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie posiadanych kwalifikacji zawodowych.

18.     Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

 

 

 

4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)     dokumenty wymienione powyżej,

b)      życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),

c)     list motywacyjny,

d)     kwestionariusz osobowy,

e)     oświadczenie o niedopełnieniu przestępstwa umyślnego.

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko ds. audytu wewnętrznego

 

w terminie do dnia 31 lipca 2007r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

 

Nazwa dokumentu: Stanowisko ds. audytu wewnętrznego
Osoba, która wytworzyła informację: Sylwia Orlik
Osoba, która odpowiada za treść: Sylwia Orlik
Osoba, która wprowadzała dane: Marcin Lontkowski
Data wytworzenia informacji: 2007-07-12 12:18:16
Data udostępnienia informacji: 2007-07-12 12:18:16
Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-17 13:55:34

Wersja do wydruku...

corner   corner