URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. lokalizacji dróg publicznych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a)wykształcenie – wyższe
drogowe lub architektoniczne
|
Kserokopia dyplomu
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
a) staż pracy – minimum sześciomiesięczny w tym:
co najmniej miesięczny staż pracy w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych
stanowiskach
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) Znajomość ustaw o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o gospodarce nieruchomościami ,o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
, prawo budowlane, przepisów wykonawczych oraz przepisów odrębnych w zakresie działania Wydziału
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) Znajomość ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) Znajomość aplikacji biurowych– Microsoft Word, open Office, Estima
|
zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi
b) Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
c) Przygotowywanie korespondencji do wysłania przesyłką pocztową w zakresie spraw prowadzonych
d) Przygotowywanie akt spraw załatwianych do przekazania do archiwum zakładowego
e) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika dotyczących zadań Wydziału
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy,
e) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. lokalizacji dróg publicznych w terminie do dnia 24 lipca2007r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.