logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum nr 3
45-856 Opole
ul. Lelewela 9
 
Dyrektor
Publicznego Gimnazjum nr 3
w Opolu
 
ogłasza nabór na stanowisko
starszego referenta ds. administracji
 
 
1.    Adres jednostki:
 
Publiczne Gimnazjum nr 3
45-856 Opole
ul. Lelewela 9
 
2.    Określenie stanowiska:
Starszy referent ds. administracji
 
3.    Wymiar etatu:
             1 etat (40 godzin tygodniowo)
 
4.    Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
·        nieposzlakowana opinia
·        wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące, doświadczenie zawodowe w prowadzeniu administracji oświatowej
·        oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego
 
5.    Wymagania dodatkowe:
·        brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
·        umiejętność pracy z ludźmi
·        dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
·        zdolność analitycznego myślenia
·        umiejętność posługiwania się komputerem- znajomość programów Word, Excel
 
6.    Zakres zadań:
·        Zna przepisy odnoszące się do administracji szkoły.
·        Prowadzi następującą dokumentację szkoły :
-         jednolity rzeczowy wykaz akt ,
                 - księgę ewidencji dzieci,
           -   księgę uczniów,
           -   księgę druków ścisłego zarachowania,
           -   dokumentację dotyczącą ruchu uczniów,
           -   sprawozdawczość    szkoły,
·        Wydaje i prolonguje legitymacje szkolne,
·        Prowadzi ewidencję nieobecności nauczycieli i pracowników szkoły.
·        W oparciu o wskazówki dyrektora szkoły redaguje pisma kancelarii szkoły oraz sprawozdania.
·        Przepisuje pisma zlecone przez dyrektora szkoły.
·        Reprezentuje kancelarię szkoły w czasie nieobecności dyrektora szkoły .
·        Załatwia różne sprawy urzędowe w instytucjach państwowych lub u osób prywatnych.
·        Czuwa , aby dokumentacja szkoły była stale uporządkowana i zabezpieczona przed kradzieżą wraz z pieczątkami szkoły.
·        Prowadzi akcję ubezpieczeniową młodzieży szkolnej.
·        Zbiera pieniądze od przedstawicieli klas na akcje organizowane przez dyrekcję szkoły takie jak:
- wyjście klas do kina ,teatru ,muzeum ,galerii
    - przedstawienia organizowane na terenie szkoły
oraz inne wpłaty zlecone przez dyrektora szkoły
·        Czuwa nad prawidłowym naliczeniem godzin ponadwymiarowych nauczycieli.
·        Jest czynnym łącznikiem szkoły między Wydziałem Oświaty
     i Kuratorium.
·        odpowiada za przekazanie korespondencji do sekretariatu Wydziału Oświaty,
·        co najmniej dwa razy w tygodniu odbiera pocztę z Wydziału Oświaty,
·        Wykonuje na polecenie dyrektora szkoły inne prace wynikające z jej stanowiska.
 
7.      Wymagane dokumenty:
- CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 883).
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane do   zajmowanego stanowiska
- kopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej
- kopie dokumentów ukończonych kursów podnoszących kwalifikacje
- oświadczenie o niekaralności 
8.      Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznego Gimnazjum nr 3 w Opolu, ul. Lelewela 9 w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem:  "Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze –starszy referent ds administracji  w terminie do 30 października 2007r. do godz. 14.00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Publicznego Gimnazjum Nr 3 w Opolu.
Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
9.      Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
 
 
Dyrektor szkoły
mgr Małgorzata Ludwikowska
 
 
 

Nazwa dokumentu: Starszy referent ds administracji
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Rodzeń
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Rodzeń
Data wytworzenia informacji: 2007-10-16 12:09:51
Data udostępnienia informacji: 2007-10-16 12:09:51
Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-16 12:13:56

Wersja do wydruku...

corner   corner