Dyrektor Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr I w Opolu
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalisty ds. administracyjnych
w wymiarze czasu pracy 1 etat
- Adres jednostki: 45-714 Opole, ul. Licealna 3
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe
- Obywatelstwo polskie
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych
- Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
- Nieposzlakowana opinia
- Ogólny staż pracy minimum 5 lat
- Wymagania dodatkowe:
- Bardzo dobra znajomość komputera i umiejętność pracy w środowisku WINDOWS
- Zdolność do analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole;
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami ;
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Pomoc administracyjna w realizacji w realizacji projektów unijnych;
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych w jednostce :
- Bieżące sporządzenie zestawień , raportów i innych opracowań analitycznych ;
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w LO I ;
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora LO I;
- Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Publicznego Liceum Ogólnokształcącego I , na II piętrze (z windą), z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze).
- W sierpniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,0 %.
- Wymagane dokumenty:
- CV – wraz z własnoręcznie podpisanym oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE). Zostałem(łam) poinformowany(a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy:sekretariat@zso1.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.”
- Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie https://www.bip.um.opole.pl/?id=5011
- Kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopię świadectw pracy ;
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach związanych z zagadnieniami dotyczącymi stanowiska;
- Dokument potwierdzający niepełnosprawność (dotyczy kandydatów zamierzających skorzystać , zgodnie z art.13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku , gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów )
- Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą na adres placówki : Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr I w Opolu ul. Licealna 3 45-714 Opole , w zamkniętych i opisanych kopertach z imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze specjalisty ds. administracyjnych „ W terminie do dnia 30.09.2019 r. w godz. od 8.00 do 15.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do szkoły . Aplikacje ,które nie będą spełniały wymogów formalnych lub wpłyną po wyżej określonym terminie – nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie .
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internatowej
(www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr I w Opolu, oraz w Biuletynie http://zsoiopole.bip.gov.pl/.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 474 29 44
Dokumenty kandydatów , którzy nie uzyskują akceptacji komisji będą przechowywane w dokumentacji Publicznego Liceum Ogólnokształcącego nr I w Opolu przez okres 3 miesięcy od momentu upowszechniania informacji o wynikach naboru, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
Dyrektor Publicznego Liceum
Ogólnokształcącego nr I w Opolu
mgr Bernarda Zarzycka
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Publicznym Liceum Ogólnokształcącym nr I w Opolu jest Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr Iw Opolu ul. Licealna 3 .
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postepowania rekrutacyjnego (art.6 ust.1lit.bRODO) ,natomiast inne dane , w tym dane do kontaktu , na podstawie zgody (art.6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie .
- Publiczne Liceum Ogólnokształcące będzie przetwarzał Państwa dane osobowe , także w kolejnych naborach , jeżeli wyraża Państwo na to zgodę (art.6 ust.1 1 lit. a RODO) , która może zostać odwołana w dowolnym czasie .
- Przepisy prawa pracy :art.22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzeni a akt osobowych pracownika .
- Okres przechowywania danych : dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych; dokumenty aplikacyjne nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem, który wygrał nabór. Po tym okresie zostaną komisyjnie zniszczone przez pracownika Kadr; dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, zostaną zniszczone przez Referat Kadr niezwłocznie po ogłoszeniu wyniku końcowego naboru, nie późnej niż po upływie 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku końcowego naboru.
- Ma Pani/Pan prawo do:
- prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania kopii ;
- prawo do sprostowania (poprawienia ) swoich danych osobowych ;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
- prawo do usunięcia danych osobowych ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO ( na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa ) ;
- Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art..22 1Kodeksu pracy jest niezbędne , aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym . Podanie przez Pani /Pana innych danych jest dobrowolne .