URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
1. Wymagania niezbędne :
1) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
2) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym:
- co najmniej 2 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych zgodnie z art. 3 ust. 4 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
2. Wymagania dodatkowe :
1) 3 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z :
- pełnieniem obowiązków inwestora przy organizowaniu procesu inwestycyjnego,
- organizacją placów budów oraz koordynacją i kierowaniem robotami budowlanymi,
2) ukończone studia podyplomowe lub kursy z zakresu zamówień publicznych,
3) doświadczenie w zakresie stosowania przepisów związanych z zamówieniami publicznymi,
4) umiejętność zarządzania zespołem ludzkim, umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, samodzielność w podejmowaniu decyzji.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie Miejskim Zarządem Dróg w Opolu na podstawie uprawnień wynikających z odpowiednich przepisów prawa dla jednostek budżetowych oraz udzielonych przez Prezydenta Miasta Opola pełnomocnictw,
2) realizacja zadań statutowych Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, w szczególności organizowanie i prowadzenie inwestycji drogowych miasta,
3) reprezentowanie jednostki na zewnątrz,
4) współpraca z jednostkami zewnętrznymi oraz z wydziałami Urzędu Miasta.
4. Wymagane dokumenty :
a) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia
studiów, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych),
d) oryginał kwestionariusza osobowego,
e) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) dokumenty poświadczające wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa
pracy lub zaświadczenie potwierdzające zatrudnienie w przypadku trwania stosunku
pracy),
g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku pracy
określonym w ogłoszeniu,
h) oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego,
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz , pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w terminie do dnia 18 kwietnia 2006 r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).